Δεν... χαραμίζουν ούτε ευρώ για να υπάρχει 24ωρη ιατρική κάλυψη στο αεροδρόμιο της Ρόδου!

Δεν... χαραμίζουν ούτε ευρώ για να υπάρχει 24ωρη ιατρική κάλυψη στο αεροδρόμιο της Ρόδου!

Δεν... χαραμίζουν ούτε ευρώ για να υπάρχει 24ωρη ιατρική κάλυψη στο αεροδρόμιο της Ρόδου!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 548 ΦΟΡΕΣ

Κακίες

• Μόνο να εισπράττει ξέρει τελικά από τη Ρόδο, το αθηνοκεντρικό κράτος! Δεν... χαραμίζει ούτε ευρώ για να υπάρχει 24ωρη ιατρική κάλυψη στο αεροδρόμιο της Ρόδου! Σ’ ένα αεροδρόμιο που καθημερινά διακινούνται χιλιάδες επιβάτες.

• Κατά τ’ άλλα, όπως καλή ώρα αύριο η υπουργός Τουρισμού κ. Κουντουρά, θα αναφερθεί στην ευημερία των αριθμών με τις αυξημένες αφίξεις τουριστών, περηφανευόμενη γι’ αυτό;

• Δυστυχώς η νοοτροπία αυτή παραμένει σε όλες τις εκφάνσεις του αθηνοκεντρικού κράτους. Απλώς... αρμέγουν την παχιά αγελάδα και μόλις χρειαστούν επιπλέον έσοδα, στέλνουν τα κλιμάκια για έλεγχο! Γι’ αυτό μας έχουν καταντήσει... όπως μας κατάντησαν!

Ο κακός

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ