Επί ποδός και ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Δωδεκανήσου

Επί ποδός και  ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Δωδεκανήσου

Επί ποδός και ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Δωδεκανήσου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 642 ΦΟΡΕΣ

Ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Δωδεκανήσου θέτει στην διάθεση των αρχών όλες του τις δυνάμεις για την από κοινού αντιμετώπιση των συνεπειών που προέκυψαν από τον χθεσινό καταστροφικό σεισμό στην Κω.

Για τον λόγο αυτό απηύθυνε επιστολές συνεργασίας στον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου κ. Χατζημάρκο Γεώργιο και στον Δήμαρχο Κω κ. Κυρίτση Γεώργιο, προκειμένου να βοηθηθούν οι κάτοικοι της περιοχής.

Διαβάστε ακόμη

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Αύριο συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή Κω

Γιάννης Παππάς: «Η αλήθεια έχει μνήμη»

Η «κυρία» του λιμανιού της Κω ξαναζωντανεύει: Η Villa Brunetti σε μία νέα εποχή

Σύλληψη 35χρονου στην Κω για παραβίαση περιοριστικών όρων

Νίκος Στ. Μανούσης: Μια λησμονημένη πρωτοβουλία του Σταμάτη Κ. Μανούση και η ιστορική δικαίωση μιας ανάγκης της Κω

ΥΠΠΟ: Αποδόθηκαν στους πολίτες της Κω τρία σημαντικά μνημεία που είχαν υποστεί ζημιές από τον σεισμό του 2017- Δηλώσεις Λ. Μενδώνη

Σβουρένειο ΚΔΑΠμεΑ Δήμου Κω: Πρόγραμμα Εθελοντικής Προσφοράς και Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία