Γ. Κούρτης: θεωρώ πως δεν υπάρχει λόγος παραίτησης

Γ. Κούρτης: θεωρώ πως δεν  υπάρχει λόγος παραίτησης

Γ. Κούρτης: θεωρώ πως δεν υπάρχει λόγος παραίτησης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1562 ΦΟΡΕΣ

Κάνει λόγο για πολιτική κατρακύλα του Στρ. Καρίκη

Υπερβολή θεωρεί ο Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Α’ θμιας Εκπαίδευσης του Δήμου της Ρόδου, κ. Γιάννης Κούρτης, την πρόθεση του επικεφαλής της παράταξης «Ροδίων Όραμα», κ. Στράτου Καρίκη, να ζητήσει την παραίτησή του, κάτι που αποδίδει στο ότι, σιγά-σιγά, μπαίνουμε…σε προεκλογική περίοδο και δηλώνει ότι ο ίδιος θα συνεχίσει να κάνει τη δουλειά του ενώ θα δώσει αναλυτικές απαντήσεις στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της ερχόμενης Τρίτης 26 Σεπτεμβρίου.

Καταρχήν, υπενθυμίζεται ότι, ο κ. Καρίκης, την Παρασκευή δήλωσε ότι στην επικείμενη συνεδρίαση του δ.σ. προτίθεται να ζητήσει την παραίτηση του κ. Κούρτη μετά τα συμπεράσματα που εξήγαγε από τα στοιχεία που ζήτησε για τις απευθείας αναθέσεις που έγιναν από τη Σχολική Επιτροπή για τη συντήρηση των σχολείων και τα οποία του δόθηκαν.

Σε δηλώσεις του στη «Ροδιακή», ο κ. Κούρτης είπε, καταρχήν, ότι «ο κ. Καρίκης κάνει την πολιτική του και ότι ο ίδιος κάνει σωστά τη δουλειά του». Όπως λέει, στη συνεδρίαση της Τρίτης θα κάνει έναν απολογισμό των δράσεων της Σχολικής Επιτροπής που προΐσταται και θα καταδείξει ότι όλα έγιναν με νόμιμες διαδικασίες.

«Θεωρώ ότι ο κ. Καρίκης ως πολιτικός, επικεφαλής της αντιπολίτευσης, καλό είναι να κατεβάσει τους τόνους, δεν υπάρχει λόγος παραίτησής μου. Αν υπήρχε, θα το έκανα», λέει ακόμη και συμπληρώνει ότι, απ’ ό,τι φαίνεται, σιγά-σιγά, μπήκαμε στην προεκλογική περίοδο. Στη συνέχεια, δηλώνει ο κ. Κούρτης:

«Εγώ δεν θα μπω σ’ αυτή τη μίζερη, την κακοπροαίρετη πολιτική. Εγώ παρέχω το έργο μου προς όφελος των παιδιών, το έργο γίνεται σωστά», λέει και παροτρύνει όλους να δουν την κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα σχολεία.

Στη συνέχεια, χαρακτηρίζει υπερβολικό να ζητάει ο κ. Καρίκης την παραίτησή του και δηλώνει: «Εγώ θα τον αφήσω (σ.σ. τον κ. Καρίκη) στη μιζέρια του, σ’ αυτή την πολιτική κατρακύλα που κάνει και θα προχωρήσω στο έργο μου αταλάντευτα γιατί στα σχολεία μας χρειάζεται να γίνονται έργα προς όφελος των παιδιών μας, προς όφελος των εκπαιδευτικών. Γιατί θεωρώ ότι ο πλούτος και η βάση αυτού του τόπου είναι η παιδεία μας και αυτό θα υπηρετήσω ως το τέλος».

Ο κ. Κούρτης, λέει ακόμη ότι θα πολεμήσει και θα αγωνιστεί προς όφελος των παιδιών και των πολιτών. Ερωτηθείς, ακόμη, είπε ότι δεν έχει μιλήσει αυτές τις ημέρες με τον Δήμαρχο κ. Φώτη Χατζηδιάκο και ότι δεν εστιάζει στο να έχει τη στήριξη της παράταξής του αλλά τη στήριξη των εκπαιδευτικών και των παιδιών. Μάλιστα, λέει χαρακτηριστικά ότι επισκέπτεται τα σχολεία κάθε μέρα και από εκεί αντλεί δύναμη και κουράγιο για να συνεχίσει το έργο του.

Διαβάστε ακόμη

Νίκος Ανδρουλάκης από τη Ρόδο: «Η ακρίβεια είναι προϊόν πολιτικών επιλογών»

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Summer Camp 2026 του δήμου Ρόδου

Την Κυριακή το μνημόσυνο της Ευαγγελίας και του Αντώνη Διακοφώτη

Παραπαίει η εκεχειρία στη Μέση Ανατολή: Το Ιράν απαντά στο πλήγμα των ΗΠΑ, «η βία θα αντιμετωπίζεται με βία» λέει ο Βανς

Ορκωμοσία του νέου περιφερειακού συμβούλου Νοτίου Αιγαίου Ιωάννη Κορωναίου

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Υποψήφια για την «Παγκόσμια Περιφέρεια Γαστρονομίας 2028»

Σφραγισμένο ως επικίνδυνο, αλλά... γεμάτο νεαρούς που κάνουν βουτιές – Πριν θρηνήσουμε θύματα θα ληφθούν μέτρα;

«Κραυγή αγωνίας» από τη «Δίοδο» για το αβέβαιο μέλλον των Κέντρων Πρόληψης