Όπου βολεύει τον καθένα

Όπου βολεύει τον καθένα

Όπου βολεύει τον καθένα

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1025 ΦΟΡΕΣ

Σύνηθες είναι το φαινόμενο, τα αυτοκίνητα που παρκάρουν κατά μεσής του δρόμου και όπου τους βολεύει, να μην αφήνουν να περάσουν πιο "ογκώδη" αυτοκίνητα. Παρόμοιο περιστατικό είχαμε για μια ακόμη φορά στην Αλεξάνδρου Διάκου, όπου μικρό φορτηγάκι πάρκαρε με τέτοιο τρόπο που το λεωφορείο της γραμμής δεν μπορούσε να περάσει. Ιδίως στην Αλεξάνδρου Διάκου, το εν λόγω φαινόμενο έχει παρατηρηθεί ουκ ολίγες φορές και είναι απορίας άξιο το γιατί δεν έχουν ακόμη παρθεί μέτρα. Εμείς κουραστήκαμε να τα γράφουμε και οι οδηγοί να τα βιώνουν...
Λ.Τ.

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ