ΔΙ.ΑΣ: «Σας ευχαριστούμε όλους»

ΔΙ.ΑΣ:  «Σας ευχαριστούμε όλους»

ΔΙ.ΑΣ: «Σας ευχαριστούμε όλους»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 189 ΦΟΡΕΣ

Στην ομάδα του ΔΙ.Α. προέχει η Γενική Συνέλευση, η οποία και θα αναδείξει τη νέα Διοίκηση που θα πάρει τη θέση της και πάλι και θα θελήσει να οδηγήσει την ομάδα της Κω σε νέες διεκδικήσεις.

Η ομάδα του Γιάννη Μανούσογλου ήταν Κυπελλούχος Δωδεκανήσου την περίοδο που πέρασε και δευτεραθλήτρια στο πρωτάθλημα της Α΄Κατηγορίας. Γεγονότα σημαντικά για την πορεία της ομάδας τη φετινή περίοδο.

Σε εκείνο που προχώρησαν οι Διοικούντες, είναι οι ευχαριστίες προς όλο τον κόσμο και εκείνους που στήριξαν αυτή την προσπάθεια και στους οποίους αναφέρεται η ανακοίνωση που εξέδωσε χθες η Διοίκηση του ΔΙ.Α.:

«Η χρονιά τελείωσε με την απόφαση της Καρπάθου να μην παραστεί στο μεταξύ μας αγώνα. Στην πρώτη χρονιά ίδρυσης και παρουσίας της ομάδας μας Α.Ε ΔΙ.ΑΣ ΚΩ καταφέραμε να στεφθούμε Κυπελλούχοι Δωδεκανήσου και δευτεραθλητές πρωταθλήματος στην Α' κατηγορία Δωδεκανήσου.

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την νέα αγωνιστική σεζόν που θα παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις για το καλύτερο! Ευχαριστούμε τους χορηγούς μας και τους φιλάθλους που χωρίς αυτούς δεν θα φτάναμε τόσο ψηλά! Καλό καλοκαίρι και καλή δύναμη σε όλο τον κόσμο!»

Διαβάστε ακόμη

Η εικόνα στο Εργασιακό Κύπελλο μπάσκετ μετά την 4η αγωνιστική

Πρώτη ανανέωση στον Ηρακλή Λάρδου ο Γιώργος Φάκκας

Τους νεαρούς Μάριο Τσώρη και Ρούστερ Μπεγκάι απέκτησε ο Απόλλων Καλυθιών

Γιώργος Ζωιτόπουλος και Άγγελος Θεουλάκης στο ρόστερ του Ορφέα

Το «Rodos Cup» του ΑΣΙΑΘ Ρόδου, ένα ξεχωριστό ιστιοπλοϊκό γεγονός

«Ασημένια» η Γεωργία Ρομποτού στο Πανελλήνιο Ποδηλασίας Ανδρών-Γυναικών και Μάστερ

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Summer Camp 2026 του δήμου Ρόδου

Νέος τερματοφύλακας του Αστέρα Παστίδας ο Γιάννης Μακαρούνας