Αερομεταφορά 33χρονου από την Κω στο Ηράκλειο
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 238 ΦΟΡΕΣ
Στην Μονάδα εντατικής θεραπείας, νοσηλεύεται από το βράδυ της Δευτέρας, 33χρονος από την Κω, ο οποίος υπέστη πνευμονία και εισρόφηση.
Ο 33χρονος, μεταφέρθηκε με πολεμικό αεροσκάφος στο Ηράκλειο, και από εκεί με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, στο νοσοκομείο του Αγίου Νικολάου.
Πηγή: kosnews24.gr

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News