Το «κερασάκι» βάζουν σήμερα οι μικτές
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 207 ΦΟΡΕΣ
Τη Λέσβο αντιμετωπίζουν σήμερα στην Ερμούπολη τα αντιπροσωπευτικά συγκροτήματα της Δωδεκανήσου. Οι Παίδες είναι ήδη πρώτοι και άνετοι, μία ισοπαλία χρειάζονται οι Νέοι για να προκριθούν
Τις εξαιρετικές εντυπώσεις που δημιούργησαν με τις μέχρι τώρα εμφανίσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Προεπιλογής Εθνικών Ομάδων της ΕΠΟ θέλουν να ενισχύσουν σήμερα οι μικτές ομάδες Δωδεκανήσου, στα τελευταία παιχνίδια που δίνουν στο γήπεδο της Ερμούπολης απέναντι στα συγκροτήματα της ΕΠΣ Λέσβου.
Οι Παίδες θα παίξουν απελευθερωμένοι από την πίεση του «πρέπει», καθώς έχουν ήδη κατακτήσει την πρωτιά στον 13ο όμιλο, ενώ οι Νέοι απαγορεύεται να χάσουν, ώστε να μην απολέσουν τη δεύτερη θέση και η πρόκριση καταλήξει στα χέρια των σημερινών αντιπάλων τους. Ο αγώνας της Κ 14 ξεκινάει στις 12:30 το μεσημέρι και δύο ώρες αργότερα το παιχνίδι της Κ 16.
Η χθεσινή ήταν για τα παιδιά των Θεόδωρου Θεοδώρου και Γιώργου Τριχιά μέρα ξεκούρασης. Από τη στιγμή που δεν είχαν αγωνιστικές υποχρεώσεις, έκαναν τη βόλτα τους, για ένα τρίωρο, στην Ερμούπολη και επέστρεψαν στο ξενοδοχείο τους, από το οποίο τις προηγούμενες μέρες δεν βγήκαν παρά μόνο για να μετακινηθούν στο γήπεδο.
Η αποστολή της Δωδεκανήσου, όπως και όλες οι υπόλοιπες, θα αναχωρήσουν από τη Σύρο με καθυστέρηση πέντε ωρών, καθώς η κακοκαιρία άλλαξε τα δρομολόγια και το πλοίο της γραμμής θα περάσει από το νησί στις 5:30 τα ξημερώματα του Σαββάτου.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News