Από τα... ωραία παρκαρίσματα στη Ρόδο!

Από τα... ωραία παρκαρίσματα στη Ρόδο!

Από τα... ωραία παρκαρίσματα στη Ρόδο!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1465 ΦΟΡΕΣ

Ένα από τα πιο.... ωραία παρκαρίσματα που έχουμε δει κατά καιρούς είναι αυτό που δημοσιεύει σήμερα η "Ροδιακή", το οποίο προστίθεται στις δεκάδες καθημερινές παραβάσεις των οδηγών στην πόλη μας αλλά και το νησί μας ευρύτερα.

Ο εν λόγω οδηγός του αυτοκινήτου, "καβάλησε" τη νησίδα που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Γρηγορίου Λαμπράκη και Ελευθερίου Βενιζέλου και.... έφυγε ανενόχλητος!

Όσο και να κατανοήσουμε το γεγονός οτι η έλλειψη πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης μας μπορεί να "εξοργίζει" τους περισσότερους συμπολίτες μας, τέτοιου είδους συμπεριφορές είναι απαράδεκτες!

Ας ελπίσουμε τουλάχιστον να πήρε, το απαραίτητο.... ραβασάκι του, γιατί μέρα μεσημέρι, σε ένα απο τα κεντρικότερα σημεία της πόλης δεν πιστεύουμε οτι δεν έπεσε στην αντίληψη της τροχαίας Ρόδου!

Λ. Τ.

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ