Βγήκε από το νοσοκομείο ο πρώην δήμαρχος Χατζής Χατζηευθυμίου

Βγήκε από το νοσοκομείο ο πρώην δήμαρχος Χατζής Χατζηευθυμίου

Βγήκε από το νοσοκομείο ο πρώην δήμαρχος Χατζής Χατζηευθυμίου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1393 ΦΟΡΕΣ

Της Πίτσας Χατζή

Ο πρώην Δήμαρχος Χατζής Χατζηευθυμίου μετά την πρόσφατη σοβαρή περιπέτεια της υγείας του, στις 22 Μαρτίου, ύστερα από ισχαιμικό επεισόδιο που υπέστη, νοσηλεύθηκε για δύο εβδομάδες στο περιφερειακό νοσοκομείο της Ρόδου.

Την Κυριακή 7 Απριλίου έχοντας ανακτήσει τις δυνάμεις του σε πολύ μεγάλο βαθμό, την υγεία του αισθητά βελτιωμένη και την ψυχολογία του σε υψηλά επίπεδα πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο της Ρόδου.

Για την πλήρη αποκατάσταση της υγείας του ο πρώην Δήμαρχος βρίσκεται ήδη στην Αθήνα σε ειδικό κέντρο.

Τόσο ο Δήμαρχος Χατζής Χατζηευθυμίου όσο και η οικογένειά του θέλουν να ευχαριστήσουν θερμά τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό της Α’ Παθολογικής Κλινικής του νοσοκομείου για την ιατρική περίθαλψη που του παρείχαν αυτό το διάστημα, καθώς επίσης και όλους τους φίλους που τον επισκέφθηκαν και τους συμπαραστάθηκαν στην περιπέτειά τους αυτή και να ευχαριστήσουν επίσης τον απλό κόσμο για το μεγάλο και ειλικρινές του ενδιαφέρον.
Εμείς με τη σειρά μας να ευχηθούμε ολόψυχα περαστικά στον Δήμαρχο, σιδερένιος και καλή επάνοδο σύντομα στην αγαπημένη του Ρόδο.

Διαβάστε ακόμη

Συνεχίζει την περιοδεία του στα Δωδεκάνησα ο Νίκος Ανδρουλάκης – Αύριο μεταβαίνει στην Κάσο και την Τρίτη στην Κάρπαθο

Χειροπέδες σε 32χρονη που επρόκειτο να διακινήσει στη Ρόδο 18,5 κιλά χασίς - Συνελήφθη στο αεροδρόμιο Αθηνών

Υποψήφιος με τη «Φωνή Λογικής» της Αφροδίτης Λατινοπούλου ο Θέμης Καλαμάτας

Η Νίσυρος υποδέχθηκε κορυφαίους επιστήμονες και δικαστικούς λειτουργούς

Το Επιχειρησιακό Σχέδιο του δήμου Ρόδου για τη διαχείριση των αδέσποτων

Τέλος οι... γκρίζες διαδικασίες για τα διπλώματα: Έρχονται κάμερες στις εξετάσεις οδήγησης και άλλα μέτρα κατά της διαφθοράς

Διεθνείς αντιδράσεις κατά της Λιβύης για την ΑΟΖ – Στο πλευρό της Ελλάδας Ιταλία και Τυνησία

Αντ. Καμπουράκης: «Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε κύριε Γερονικόλα»