Στη Βουλή μαθητές και μαθήτριες της Στ’ τάξης της Αμαραντείου

Στη Βουλή μαθητές και μαθήτριες της Στ’ τάξης της Αμαραντείου

Στη Βουλή μαθητές και μαθήτριες της Στ’ τάξης της Αμαραντείου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 623 ΦΟΡΕΣ

Δεκαεννέα μαθητές και μαθήτριες της Στ΄ τάξης της Αμαραντείου και δεκαεπτά γονείς πραγματοποίησαν από 17 έως 20 Απριλίου την καθιερωμένη εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα, στο πλαίσιο του προγράμματος επισκέψεων στη Βουλή των Ελλήνων. Κατά την επίσκεψή τους στη Βουλή, παρακολούθησαν εκπαιδευτικά βίντεο με θέμα την ιστορία του κτηρίου, τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας της, καθώς και τη σημασία της Βουλής και της Δημοκρατίας. Ξεναγήθηκαν, επίσης, στην έκθεση με θέμα «Ο Ρήγας και η Επανάσταση» ενώ, τέλος, επισκέφθηκαν την αίθουσα της Ολομέλειας της Βουλής.

Παράλληλα, αξιοποιώντας την ευκαιρία, επισκέφτηκαν αρχαιολογικούς χώρους, μουσεία και άλλους σημαντικούς χώρους της τέχνης και του πολιτισμού και παρακολούθησαν ενδιαφέροντα εκπαιδευτικά προγράμματα, αποκομίζοντας πλούσιες εμπειρίες και σημαντικά πνευματικά οφέλη. Η επίσκεψη στο σύνολό της άφησε σε μικρούς και μεγάλους τις καλύτερες εντυπώσεις και όλοι επέστρεψαν ενθουσιασμένοι στη Ρόδο.

Διαβάστε ακόμη

Πρόσληψη εντεταλμένου διδάσκοντα στο Τμήμα Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου

Πανελλαδικές 2026: Στη 13:00 οι βαθμολογίες – Πώς μπορούν να τις δουν οι υποψήφιοι

«Ξετυλίγοντας το κουβάρι της σχολικής ζωής - Ο θεσμός του Συμβούλου Σχολικής Ζωής (ΣΣΖ)»

Καζούλλειο – 2ο Γενικό Λύκειο Ρόδου: Η Ρόδος και η γέννηση του ελληνικού αλφαβήτου

Έπεσαν 25.000 αποβολές για κινητά στα σχολεία – Έκρηξη της ΔΕΠΥ στους μαθητές

Εθιμοτυπική Επίσκεψη της γενικής προξένου της Τουρκίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Το Γυμνάσιο Σορωνής στον χάρτη των Plastic Clever Schools

Το Καζούλλειο Λύκειο γράφει… ιστορία