Η Aldemar «πέταξε» έξω την Booking

Η Aldemar «πέταξε» έξω την Booking

Η Aldemar «πέταξε» έξω την Booking

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1475 ΦΟΡΕΣ

Τη διακοπή της συνεργασίας της με την Booking, αποφάσισε η ξενοδοχειακή αλυσίδα ALDEMAR, με προσωπική μάλιστα απόφαση του διευθύνοντος συμβούλου κ. Αλέξανδρου Αγγελόπουλου, με άμεση ισχύ. Η «σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι», ήταν η νέα απαίιτηση της Booking, να αποδεχθούν οι ξενοδόχοι, να αγοράζει από τρίτους – third parties- προμηθευτές, δωμάτια, εάν οι τιμές αυτές, είναι χαμηλότερες από την τιμή που η ίδια έχει εξασφαλίσει από τον ξενοδόχο.

H εξέλιξη αυτή έρχεται μία μόλις ημέρα μετά από το ρεπορτάζ του money-tourism.gr, που αποκάλυψε τις κινήσεις των ξενοδοχειακών ενώσεων και αρκετών ξενοδόχων της Καραϊβικής, να σταματήσουν την συνεργασία με την Booking. Υπογραμμίζεται ότι υπάρχει το τελευταίο διάστημα μια έντονη διαμάχη της Booking με τους Έλληνες ξενοδόχους, καθώς οι τελευταίοι αρνούνται να αποδεχθούν την προκατική της πολυεθνικής, να χρεώνει προμήθεια (!!!) στον ΦΠΑ της τιμής του δωματίου, πρακτική που σύμφωνα με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ), εκτός των άλλων, είναι και καταχρηστική. Η ΠΟΞ, πολλάκις ζήτησε από την Booking, να τροποποιήσει την πρακτική της αυτή, χωρίς ωστόσο να υπάρξει θετική ανταπόκριση.

Συνάντηση στην αντιπροεδρία
Μάλιστα για το θέμα υπήρξε συνάντηση του προέδρου της ΠΟΞ κ. Γρηγόρη Τάσιου και του γενικού διευθυντή κ. Νικόλαου Ζωητού, στην αντιπροεδρία της κυβέρνησης, πριν από μερικούς μήνες, στην οποία τονίστηκε ότι η τακτική αυτή της Booking, επιβαρύνει τα ξενοδοχεία, αλλά και στερεί έσοδα από το Δημόσιο, αφού μειώνει το φορολογητέο ποσό, από τη χρέωση της προμήθειας του ΦΠΑ στα έξοδα των ξενοδοχείων. Μάλιστα, αφού πρόκειται για ενδοκοινοτική συναλλαγή, δεν υπάρχει πεδίο εφαρμογής ΦΠΑ. Ωστόσο, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, δεν προχώρησε σε κάποια ρύθμιση ή κίνηση προς την πολυεθνική εταιρία…

Η επιστολή
Στην επιστολή που απέστειλε η Booking, στο σύνολο των ξενοδόχων που συνεργάζονται μαζί της στην Ελλάδα, ζητάει από τους ξενοδόχους να κάνουν αποδεκτή τη νέα της απαίτηση, σημειώνοντας ότι αν συνεχίσουν τη συνεργασία με την παροχή τιμών, αποδέχονται αυτομάτως την αλλαγή αυτή… Αντιθέτως, εάν δεν συμφωνούν θα πρέπει μέχρι τις 31 Ιουλίου, να το δηλώσουν και αυτομάτως θα διακοπεί η συνεργασία, σε διάστημα 15 ημερών.

Η επιστολή που έλαβαν οι Έλληνες ξενοδόχοι από την Booking, έχει ως εξής: «Dear partner, as part of our ongoing efforts to improve transparency, alignment and communication, we’re globally updating our General Delivery Terms (GDT). Here’s an overview of what we have done.
1. Remove the Bidding Restrictions from our agreement with you. This means that you are free to bid on Booking.com via online search engines if you wish to, which is in line with the recent EU-ruling on this topic. The removal will apply to all accommodations.
2. Apart from this topic there are no changes to your conditions and our mutual agreement, other than additional explanation and clarification of the terms of the GDT.
The updated General Delivery Terms (GDT) will become effective as per 15-07-2019. If you have a digital contract with us, you can now access the GDT via your Extranet under the tab Accounts/Contracts.
If you don’t have a digital version yet, you can request a copy of the GDT via the button on that same Extranet page.
By continuing to use the Booking.com services (for instance by uploading rates or accepting reservations), you accept and agree to these new terms and conditions, which will supersede and replace the current terms.
Important:
If you do not wish to accept the new GDT, please inform us at your earliest convenience, but in any event before 31-07-2019.
Your refusal to accept the updated GDTs will be interpreted as a termination of your contract with us. This termination will become effective fifteen days after contacting us.
We hope and trust that with these updated GDTs we can continue and further grow our partnership with you.
Sincerely yours,
Booking.com B.V.».
(Πηγή: moneytourism.gr)

Διαβάστε ακόμη

Γερμανικός τουρισμός: 9-12% κάτω οι τιμές των πακέτων διακοπών σε Ρόδο, Κρήτη και Κω στα last minute

Τουριστική προβολή της Ρόδου και της Κω

Κρουαζιέρα: Zητείται νέο εθνικό σχέδιο

Στρατηγική για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος

Συνάντηση του Προέδρου Γιάννη Παπαβασιλείου και αντιπροσωπείας της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου με το Δήμαρχο Αλέξανδρο Κολιάδη

52 κρουαζιερόπλοια πρόκειται να καταπλεύσουν τον Ιούλιο στη Ρόδο

Τουρκική... απόβαση στα ελληνικά νησιά | Πάνω από 50.000 Τούρκοι σε λίγες ημέρες

Δεν θα χάσουν τις διακοπές τους στη Ρόδο οι Τούρκοι τουρίστες