Τα σκουπίδια «έπνιξαν» τη Λίνδο…

Τα σκουπίδια «έπνιξαν» τη Λίνδο…

Τα σκουπίδια «έπνιξαν» τη Λίνδο…

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 593 ΦΟΡΕΣ

Μαζί με τα άλλα μοναδικά αξιοθέατα που έρχονται για να θαυμάσουν στη Λίνδο, οι εκατοντάδες ξένοι επισκέπτες της περιοχής είχαν την ευκαιρία να... απολαύσουν από κοντά και τη στοίβα με τα σκουπίδια που δημιουργήθηκε σε ένα από τα πιο κεντρικά σημεία του οικισμού.

Στην πλατεία του Αγίου Στεφάνου, μόλις μερικά μέτρα από το λιμανάκι του Αγίου Παύλου!

Όπως είναι γνωστό, οι καταστηματάρχες σε εκείνο το σημείο αφήνουν τα σκουπίδια τους τις νυχτερινές ώρες, ώστε στη συνέχεια το απορριμματοφόρο να περάσει για την αποκομιδή τους, δεδομένου ότι δεν μπορεί να εισέλθει πιο μέσα στα στενά σοκάκια της Λίνδου.

Ωστόσο, για άγνωστους λόγους, όπως τονίζουν κάτοικοι της περιοχής, το απορριμματοφόρο δεν πέρασε από το σημείο τις δύο τελευταίες ημέρες, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί το μοναδικό αυτό θέαμα!
Μπ.Μ.

Διαβάστε ακόμη

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!