Ο σύλλογος εργαζομένων του νοσοκομείου θα σταθεί πλάι στην Επιτροπή Αγώνα της Νότιας Ρόδου

Ο σύλλογος εργαζομένων του νοσοκομείου θα σταθεί πλάι στην Επιτροπή Αγώνα της Νότιας Ρόδου

Ο σύλλογος εργαζομένων του νοσοκομείου θα σταθεί πλάι στην Επιτροπή Αγώνα της Νότιας Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 532 ΦΟΡΕΣ

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο Σύλλογος Εργαζομένων του Νοσοκομείου Ρόδου, αναφέρει τα εξής:

Στις 1 Νοεμβρίου 11:00 ο Σύλλογος εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου θα σταθεί πλάι στην Επιτροπή Αγώνα της Ν. Ρόδου.

Θα στηρίξουμε και εμείς από μεριά μας τα δίκαια αιτήματα των κατοίκων της Ν. Ρόδου, για στελέχωση του Π.Ι. Γενναδίου με μόνιμο ιατρικό - νοσηλευτικό προσωπικό και διασώστες του ΕΚΑΒ, ώστε να λειτουργεί το ιατρείο όλο τον χρόνο, όλη την μέρα, με διαθέσιμο ασθενοφόρο. Να αναβαθμιστεί το Π.Ι. Γενναδίου σε Κέντρο Υγείας.

Στεκόμαστε αλληλέγγυοι σε αυτόν τον αγώνα γιατί και εμείς αντιμετωπίζουμε τα ίδια προβλήματα υποστελέχωσης και υποχρηματοδότησης του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου.

Στεκόμαστε αλληλέγγυοι γιατί και εμείς είτε ως κάτοικοι, είτε ως επισκέπτες έχουμε την απαίτηση να υπάρχει ένα κέντρο υγείας στην Ν. Ρόδο που θα μας εξασφαλίζει μια βασική υγειονομική κάλυψη.

Κοινά τα προβλήματα – Κοινός ο Αγώνας

Διαβάστε ακόμη

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Τα όρια και της ελάχιστης πλέον σοβαρότητας είναι αυτά που έχουν ξεπεραστεί προ πολλού από την Χρύσα Καραγιάννη

Ανακοίνωση της Χρύσας Καραγιάννη: "Η διαστρέβλωση έχει τα όριά της"

Σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση του λιμένα Μανδρακίου Νισύρου

Νέα Πρυτανική Αρχή στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Με Lidl Plus φουλάρεις και πας!

Από τη διεθνή νομολογία στη φωνή των Καλύμνιων ψαράδων – Μεγάλο ενδιαφέρον στην παρουσίαση του βιβλίου του Γεώργιου Νούλα στην Κάλυμνο

Ξεκίνησαν εργασίες αποκατάστασης στον Νέο Λιμένα Σύμης – Προχωρούν νέες παρεμβάσεις αναβάθμισης

Οργανωμένο πάρκο δασικής αναψυχής στον Προφήτη Ηλία