Με τις ευχές της Εκκλησίας ο Σύνδεσμος Διαιτητών Δωδεκανήσου

Με τις ευχές της Εκκλησίας ο Σύνδεσμος Διαιτητών Δωδεκανήσου

Με τις ευχές της Εκκλησίας ο Σύνδεσμος Διαιτητών Δωδεκανήσου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 349 ΦΟΡΕΣ

Έγινε ο καθιερωμένος Αγιασμός στα γραφεία

Τον ετήσιο τους Αγιασμό πραγματοποίησαν τη Δευτέρα το βράδυ στα γραφεία του Συνδέσμου τους οι διαιτητές ποδοσφαίρου της Δωδεκανήσου.

Πραγματοποιήθηκε πριν από την έναρξη της καθιερωμένης Δευτεριάτικης συγκέντρωσης και έτσι οι διαιτητές της περιοχής μας πήραν τις ευχές της εκκλησίας ενόψει της δύσκολης συνέχειας των πρωταθλημάτων.

Αμέσως μετά, ο αρχιδιαιτητής Κώστας Ζανεττίδης πραγματοποίησε ένα ενημερωτικό μάθημα σχετικά με τη συμπλήρωση του φύλλου αγώνα και τις ενστάσεις που επιτρέπονται να καταχωρηθούν σε αυτό.

Αργότερα έγινε και η ανάλυση των φάσεων του περασμένου Σαββατοκύριακου από τους παρατηρητές που πήγαν στα γήπεδα. Το συμπέρασμα που βγήκε ήταν ότι οι διαιτητές δεν έκαναν τα μεγάλα λάθη που αλλοίωσαν τα τελικά αποτελέσματα και η παρουσία τους κρίνεται ικανοποιητική.

Η μόνη ίσως «ένσταση» ήταν τα δυο πέναλτι που δεν έδωσε ο Δημαράκης στο παιχνίδι του ΑΕΡΑ με τον Απόλλωνα Καλυθιών. Όπως γράφαμε και χθες ήταν από ένα πέναλτι σε κάθε ομάδα.

Διαβάστε ακόμη

Ελπίδα Πεταλούδων: «Δημιουργία μίας ισχυρής ομάδας, ικανής να φτάσει ψηλά»

Ο Γιάννης Ευσταθιάδης στον Κολοσσό H Hotels Collection

Συνεχίζεται το… θερινό πρόγραμμα στον όμιλο νήσων της Β’ Κατηγορίας ΕΠΣΔ

Οι Πιέτρι/Φλεβάρης και Σκαρτσίλη/Ιωαννίδη νικητές στο 1ο Τουρνουά Beach Volley στη Ρόδο

Ο Παντελής Χατζηδιάκος στο Summer Camp στην Ιαλυσό!

Ποδηλασία: Ξανά πρωταγωνιστής σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ο Ροδήλιος!

Αγήνορας: Μια χρονιά ανάπτυξης, διακρίσεων και αγωνιστικής προόδου

Γι’ άλλη μια χρονιά επιτυχημένο το «Βόλεϊ με Καρδιά»