Περιβαλλοντική ευαισθησία στην πράξη από τα My Market

Περιβαλλοντική ευαισθησία στην πράξη από τα My Market

Περιβαλλοντική ευαισθησία στην πράξη από τα My Market

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 544 ΦΟΡΕΣ

Την ώρα που η προστασία του περιβάλλοντος μπαίνει ολοένα και συχνότερα στην επικαιρότητα, μία σειρά μεγάλων και μικρότερων εταιρειών έχουν επενδύσει στρατηγικά εδώ και χρόνια στις Αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση των My Market και της METRO, της πρώτης εταιρείας του κλάδου που πιστοποιήθηκε μάλιστα με ISO 50001.

Η METRO έχει επενδύσει στην τεχνολογική της αναβάθμιση, συμπεριλαμβανομένης μάλιστα της λειτουργίας εσωτερικού R&D τμήματος που μελέτησε και ολοκλήρωσε αλλαγές των φωτιστικών συστημάτων προκειμένου να πετύχουν εξαιρετικό αισθητικό αποτέλεσμα με σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας. Αντίστοιχες αναβαθμίσεις έχουν προχωρήσει με επιτυχία σε πολλαπλούς τομείς όπως π.χ. στα ψυκτικά συστήματα.

Συνολικά, τα αποτελέσματα των ενεργειακών παρεμβάσεων της εταιρείας είναι εντυπωσιακό. Την τελευταία τριετία, η εταιρεία εξοικονόμησε ενέργεια που αγγίζει το 20% της κατανάλωσής της. Η εξοικονόμηση αυτή αντιστοιχεί στην ετήσια κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας του συνόλου των κατοικιών μίας πόλης όπως το Λουτράκι.

Αν μάλιστα παρατηρήσει κάποιος το σύνολο των λειτουργικών δραστηριοτήτων των My Market αντιλαμβάνεται ότι η περιβαλλοντική ευαισθησία δεν έρχεται μόνη της. Η αλυσίδα υποστηρίζει και εκφράζει στην πράξη ένα μοντέλο υγιεινού τρόπου ζωής, με εστίαση στη σωστή διατροφή. Αυτό το καταλαβαίνει κανείς εύκολα και με πρακτικό τρόπο. Από το να παρακολουθήσει μία διαφήμιση της εταιρείας μέχρι να δει τα προγράμματα κοινωνικής υπευθυνότητας που ακολουθεί είτε πανελλαδικά είτε σε τοπικό επίπεδο στη χώρα.

Διαβάστε ακόμη

H Lidl και το WWF εγκαινιάζουν μία φιλόδοξη διεθνή συνεργασία

Το Φυλλάδιο Lidl έχει βγει

ΣΚΡΑΤΣ: Κέρδη άνω των 2,4 εκατ. ευρώ την προηγούμενη εβδομάδα

Η METRO ανέδειξε την αξία της Ψυχικής Υγείας στον εργασιακό χώρο με δράσεις για τους ανθρώπους της

Το Φυλλάδιο Lidl έχει βγει

Η Lidl Ελλάς συνεχίζει την πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωση Τιμής» σε πάνω από 80 προϊόντα βασικής ανάγκης

ΣΚΡΑΤΣ: Κέρδη άνω των 2,1 εκατ. ευρώ την προηγούμενη εβδομάδα

Το Φυλλάδιο Lidl έχει βγει