Από μάγκες... έχουμε περίσσευμα!

Από μάγκες...  έχουμε περίσσευμα!

Από μάγκες... έχουμε περίσσευμα!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2367 ΦΟΡΕΣ

Πολύ μεγάλος "μάγκας" ήταν ο οδηγός του Ι.Χ. αυτοκινήτου που χθες το απόγευμα αποφάσισε να παρκάρει πάνω στο πεζοδρόμιο έξω ακριβώς απο το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου.

Ο εν λόγω συμπολίτης μας δεν σεβάστηκε ούτε τις διαβάσεις, ούτε το Επιμελητήριο έξω απο το οποίο στάθμευσε, ούτε και τους πεζούς που θα διέρχονταν στο πεζοδρόμιο, ενώ μάλιστα όπως βλέπετε και από τη φωτογραφία, το θράσος του ήταν τόσο μεγάλο που στην ουσία "καβάλησε" όλο το πεζοδρόμιο! Όλα αυτά στο κέντρο της πόλης μας, λίγα μόλις μέτρα μακριά από όπου στεγάζεται η Τροχαία Ρόδου.

Όταν λέμε ότι δεν έχει σωτηρία αυτός ο τόπος, σε συμπολίτες μας όπως στον συγκεκριμένο αναφερόμαστε.

Λ.Τ.

Διαβάστε ακόμη

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!