Δυόμισι μέρες κακοκαιρία και... άδειασαν τα ράφια στη Ρόδο

Δυόμισι μέρες κακοκαιρία και... άδειασαν τα ράφια στη Ρόδο

Δυόμισι μέρες κακοκαιρία και... άδειασαν τα ράφια στη Ρόδο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2278 ΦΟΡΕΣ

Κάπως έτσι ήταν χθες τα ράφια των λαχανικών και των φρούτων, στα περισσότερα από τα σούπερ μάρκετ των νησιών μας!

Δυστυχώς, το γεγονός οφείλεται στην πλήρη εξάρτηση που έχουμε, σε ό,τι αφορά την τροφοδοσία, από την υπόλοιπη χώρα.

Αντί να προβληματιζόμαστε πάντως για τον... κακό μας τον καιρό κάθε φορά που φυσά ή βρέχει και τα πλοία δεν ταξιδεύουν, ας αναλογιστούμε κι ας σκεφτούμε στα σοβαρά, τι φταίει που ο πρωτογενής τομέας στα νησιά μας δεν μπορεί να καλύψει ούτε τα βασικά αγαθά που χρειαζόμαστε ως νησιώτες τους χειμερινούς μήνες!

Για τους καλοκαιρινούς δεν... συζητάμε.

Χιλιάδες νταλίκες έρχονται γεμάτες με κρέατα, φρούτα, οπωροκηπευτικά κ.λπ. και φεύγουν εντελώς άδειες. Πάνε οι παλιές καλές εποχές που η Ρόδος έκανε εξαγωγές χιλιάδων τόνων ντομάτας, φρούτων, γαλακτοκομικών και κηπευτικών.

Τώρα... περιμένουμε το πλοίο της γραμμής, για να φάμε ντομάτες από την Ολλανδία, αγγουράκια Ισπανίας, αβοκάντο Τυνησίας και λεμόνια από το Μαρόκο. Αλλά είπαμε, εμείς και οι σχεδιασμοί μας δεν φταίμε ποτέ!

Ο κακός μας ο... καιρός μόνο!
Μιχ.Μ.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου