Ανεπίτρεπτο παρκάρισμα στο κέντρο της Ρόδου

Ανεπίτρεπτο παρκάρισμα στο κέντρο της Ρόδου

Ανεπίτρεπτο παρκάρισμα στο κέντρο της Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2256 ΦΟΡΕΣ

Με αφορμή ένα ακόμα ανεπίτρεπτο παρκάρισμα πριν απο λίγες μέρες στο κέντρο της πόλης μας, πάνω στις διαβάσεις, θυμηθήκαμε τον τρόπο που ο δήμος Τρικκαίων πριν μερικά χρόνια αποφάσισε να ευαισθητοποιήσει τους συντοπίτες του.

Ένα... ροζ χαρτάκι κλήσης, που όμως έγραφε το παρακάτω μήνυμα "Τη φορά αυτή δεν θα σου κόψουμε κλήση. Την επόμενη φορά όμως που θα παρκάρεις στον πεζόδρομο, θα σου επιβληθεί το πρόστιμο. Βοήθησε και εσύ να ζήσουμε όλοι καλύτερα", αντί να κόβει το αντίστοιχο αντίτιμο.

Εν προκειμένω, ο συγκεκριμένος συμπολίτης μας μπορεί να μην πάρκαρε σε πεζόδρομο, ούτε να είναι αρμοδιότητα του δήμου η επιβολή προστίμου, αποτελεί όμως μια ενδιαφέρουσα πρόταση προς συμμόρφωση και παραδειγματισμό, μπας και.... βάλουμε μυαλό σε αυτόν τον τόπο!

Λ.Τ.

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ