Την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών ζητά η Ένωση Λογιστών Ρόδου

Την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών ζητά η  Ένωση Λογιστών Ρόδου

Την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών ζητά η Ένωση Λογιστών Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1167 ΦΟΡΕΣ

Συνάντηση πραγματοποίησε χθες η Ένωση Λογιστών Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών Ρόδου (ΕΛΦΕΕ) με τον αντιδήμαρχο Οικονομικών κ. Καμπούρη Τηλέμαχο και τον Αντιδήμαρχο Διοικητικής Εξυπηρέτησης του Πολίτη, ΚΕΠ και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Ιωάννη Δ. Καμπούρη.


Συζητήθηκαν διάφορα θέματα που αφορούν την τοπική οικονομία και προωθήθηκαν καινοτόμες ιδέες οι οποίες πιστεύεται ότι θα θέσουν σε νέες υγιείς βάσεις τη σχέση Δήμου – Δημότη.


Εκφράστηκε η πεποίθηση από την πλευρά της Ένωσης Λογιστών ότι σήμερα δεν πραγματοποιείται η πλήρης αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών για την εξυπηρέτηση του δημότη και του επιχειρηματία.
Απ την πλευρά τους και οι δύο αντιδήμαρχοι δεσμεύτηκαν να εξετάσουν τις προτάσεις της ΕΛΦΕΕ και να συνδράμουν στην πραγματοποίησή τους.


Παρόντες στη συνάντηση ήταν ο Πρόεδρος της Ένωσης κ. Σπυρόπουλος Σπύρος, ο Αντιπρόεδρος κ. Τορούμογλου Σάκης και ο Γραμματέας κ. Περάκης Γεώργιος. Παρέστη επίσης ο κ. Χρήστος Πανάς τμηματάρχης πληροφοριακών συστημάτων του Δήμου Ρόδου.


Η ΕΛΦΕΕ κατέθεσε πρόταση-εισήγηση για την πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων της τεχνολογίας, προκειμένου να διευκολυνθούν οι δημότες στις συναλλαγές τους με τον Δημο.

Διαβάστε ακόμη

Γιώργος Χατζημάρκος: “Ευχαριστώ εκείνους που άντεξαν” - Από την εγκατάλειψη, στη νομιμότητα. Από την ντροπή, στην υπευθυνότητα

Νικήτας Γρύλλης: «Σύμη μου, η πατρίδα της καρδιάς μου»

Στη Ρόδο ο Πάνος Σόμπολος για την παρουσίαση του βιβλίου «Γυναικοκτονίες που συγκλόνισαν το Πανελλήνιο»

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην δήμαρχος Χάλκης Λευτέρης Λαθουράκης

Μιχάλης Θωμάτος: «Συνεχίζουμε με σχέδιο, συνεργασία και ταπεινότητα, γνωρίζοντας ότι έχουμε μπροστά μας ένα απαιτητικό καλοκαίρι»

Αντώνης Καμπουράκης: «Κύριε Γερονικόλα, τελικά σας ενοχλεί η πραγματικότητα ή απλώς δεν σας βολεύει;»

Σημαντικές επιτυχίες είχαν οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου της Ρόδου

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική