Ξανά στις επάλξεις ο Φώτης Χατζηδιάκος
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 839 ΦΟΡΕΣ
Μάλλον ικανοποιημένος δηλώνει ο πρώην δήμαρχος Ρόδου κ. Φώτης Χατζηδιάκος για την επιστροφή του στη μάχιμη δικηγορία.
Σε χθεσινό σχόλιό του, αναφέρει τα εξής:
“Σήμερα, ξανά στα έδρανα του ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ, μετά από 5,5 χρόνια αναστολής δικηγορίας, λόγω «Δημαρχιακού Μεγάρου». Όπως είπε ο μεγάλος Νίκος Κωνσταντόπουλος πριν 15 χρόνια: «Επιστροφή στην πρώτη μου αγάπη ... τη δικηγορία».

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News