Σύλλογος εργαζομένων νοσοκομείου Ρόδου: «Η κυβέρνηση μας εμπαίζει»

Σύλλογος εργαζομένων νοσοκομείου Ρόδου: «Η κυβέρνηση μας εμπαίζει»

Σύλλογος εργαζομένων νοσοκομείου Ρόδου: «Η κυβέρνηση μας εμπαίζει»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 3652 ΦΟΡΕΣ

Για εμπαιγμό της κυβέρνησης απέναντί τους κάνουν λόγο στην ανακοίνωση που εξέδωσαν οι εργαζόμενοι του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου, σημειώνοντας μάλιστα ότι "οι μάσκες που φοράμε δεν είναι φίμωτρα".

Παράλληλα αύριο το μεσημέρι θα πραγματοποιήσουν συμβολική διαμαρτυρία στην είσοδο του νοσοκομείου.

Ειδικότερα στην ανακοίνωση που εξέδωσαν αναφέρουν τα εξής:

Η κυβέρνηση μας εμπαίζει. Μας χειροκροτεί και μας στέλνει στην μάχη χωρίς όπλα, χωρίς στρατιώτες να βγάλουμε μόνοι μας το φίδι από την τρύπα.

Φορτώνει την ευθύνη στο λαό, στους εργαζόμενους, σε εμάς τους υγειονομικούς να πάρουμε μόνοι μας όποια μέτρα απαιτούνται για την αυτοπροστασία μας και την προστασία των ασθενών που προσέρχονται στο νοσοκομείο. Η προσφορά και η αλληλεγγύη από τοπική κοινωνία της Ρόδου μας χαροποιεί και την ευχαριστούμε, αλλά δεν είναι ικανή να καλύψει τα κενά που υπάρχουν. Στον εμπαιγμό της κυβέρνησης απαντούμε με δυνάμωμα της φωνής μας. Οι μάσκες που φοράμε δεν είναι φίμωτρα. Απαιτούμε η κυβέρνηση να αναλάβει τις δικές τις ευθύνες.

Στης 7 Απρίλη 12:00 καλούμε τους συναδέλφους σε συμβολική κινητοποίηση και συνέντευξη τύπου στην πύλη του νοσοκομείου για να καταθέσουμε τα αιτήματα μας:

· Μαζικές προσλήψεις ΜΟΝΙΜΩΝ γιατρών, νοσηλευτών, κ.λπ. ειδικοτήτων υγειονομικών (παραϊατρικό, καθαριότητα, σίτιση, φύλαξη, διοικητικοί, τεχνικοί). Να μην απολυθεί κανείς! Μονιμοποίηση των συναδέλφων επικουρικών - Το σύστημα υγείας «αιμορραγούσε» και πριν την κρίση του κορονοϊού

· Εξασφάλιση των απαραίτητων μέσων & μέτρων προστασίας. Άμεσα εξοπλισμός όλων των υγειονομικών μονάδων με τα απαιτούμενα υλικά. Εξασφάλιση αδειών σε όσους συναδέλφους εκτίθενται ανεξαρτήτως της εκδήλωσης συμπτωμάτων. Μέσα Ατομικής Προστασίας - Ένταξη στα ΒΑΕ ΤΩΡΑ!

· Άνοιγμα όλων των κλινών ΜΕΘ και πρόσληψη/εκπαίδευση του αναγκαίου αριθμού προσωπικού για τη λειτουργία τους. Άμεση επίταξη όλων των δομών του ιδιωτικού τομέα υγείας (χειρουργεία, κλίνες ΜΕΘ, εργαστήρια, κλπ). Αξιοποίηση των συναδέλφων ιδιωτών γιατρών. Επίταξη δομών φιλοξενίας (πχ ξενοδοχεία), στα οποία θα μπορούν να διαμένουν οι υγειονομικοί στη διάρκεια της επιδημίας προκειμένου να προφυλάσσονται οι ίδιοι και ο περίγυρός τους από τη διασπορά του ιού και τη νόσο.

· Πληρωμή ΕΔΩ & ΤΩΡΑ όλων των δεδουλευμένων (νύχτες, αργίες) Ανάκτηση όλων των μισθολογικών απωλειών (2ετης προϋπηρεσίας – 13ος/14ος μισθός).

ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΙΩΠΗΛΟΙ ! Παλεύουμε για ΣΤΑΘΕΡΗ & ΜΟΝΙΜΗ ΔΟΥΛΕΙΑ με ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ για ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ των ΟΡΩΝ ΥΓΕΙΑΣ κι ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ για ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ & ΑΣΘΕΝΕΙΣ

Διαβάστε ακόμη

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Τα όρια και της ελάχιστης πλέον σοβαρότητας είναι αυτά που έχουν ξεπεραστεί προ πολλού από την Χρύσα Καραγιάννη

Ανακοίνωση της Χρύσας Καραγιάννη: "Η διαστρέβλωση έχει τα όριά της"

Σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση του λιμένα Μανδρακίου Νισύρου

Νέα Πρυτανική Αρχή στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Με Lidl Plus φουλάρεις και πας!

Από τη διεθνή νομολογία στη φωνή των Καλύμνιων ψαράδων – Μεγάλο ενδιαφέρον στην παρουσίαση του βιβλίου του Γεώργιου Νούλα στην Κάλυμνο

Ξεκίνησαν εργασίες αποκατάστασης στον Νέο Λιμένα Σύμης – Προχωρούν νέες παρεμβάσεις αναβάθμισης

Οργανωμένο πάρκο δασικής αναψυχής στον Προφήτη Ηλία