Συνελήφθησαν δυο επιχειρηματίες για παραβίαση των μέτρων για τον κορωνοϊό

Συνελήφθησαν δυο επιχειρηματίες για παραβίαση των μέτρων για τον κορωνοϊό

Συνελήφθησαν δυο επιχειρηματίες για παραβίαση των μέτρων για τον κορωνοϊό

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 449 ΦΟΡΕΣ

Συνελήφθη το Σαββατοκύριακο (25-26 Απριλίου 2020), από αστυνομικούς σε νησί του Νοτίου Αιγαίου, δυο ημεδαποί (άνδρας και γυναίκα) κατηγορούμενοι για παραβίαση των μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορωνοϊού.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Νοτίου Αιγαίου για την τήρηση των μέτρων αντιμετώπισης εξάπλωσης του κορωνοϊού, διαπιστώθηκε ότι οι κατηγορούμενοι λειτουργούσαν επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος παραβιάζοντας τις ισχύουσες ρυθμίσεις.

Συνολικά από την Πέμπτη 12 Μαρτίου 2020 έχουν συλληφθεί 45 άτομα.

Επίσης, κατά το ίδιο χρονικό διάστημα βεβαιώθηκαν 49 παραβάσεις σε πολίτες για άσκοπες μετακινήσεις και επιβλήθηκαν ισάριθμα διοικητικά πρόστιμα.

Οι έλεγχοι συνεχίζονται με αμείωτη ένταση έχοντας σκοπό τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Σύλληψη 20χρονου με μικροποσότητα χασίς

Ρόδος: Σύλληψη 30χρονου αλλοδαπού την ώρα της διάρρηξης

Ρόδος: Ελεύθερος με όρους μετά την απολογία του 42χρονος αλλοδαπός που κατηγορείται για διακίνηση επτά κιλών κοκαΐνης

Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες

Κατασχέθηκε σημαντική ποσότητα εκρηκτικής ύλης στην Κάλυμνο

Ρόδος: Ελεύθερος με όρους 51χρονος Πακιστανός κατηγορούμενος για ληστεία

Ρόδος: Αναστολή πλειστηριασμού κύριας κατοικίας από το Μονομελές Εφετείο Δωδεκανήσου

Προειδοποίηση της ΕΛ.ΑΣ. για απατηλό e-mail τύπου phishing με χρήση στοιχείων Europol