Γ. Καμπούρης: Οι δημότες να κάνουν χρήση της τεχνολογίας

Γ. Καμπούρης: Οι δημότες να κάνουν χρήση της τεχνολογίας

Γ. Καμπούρης: Οι δημότες να κάνουν χρήση της τεχνολογίας

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 492 ΦΟΡΕΣ

Να κάνουν χρήση της τεχνολογίας ώστε να εκδίδουν οι ίδιοι τα πιστοποιητικά που χρειάζονται και να προχωρούν και σε πληρωμές, κάλεσε τους πολίτες του νησιού ο αντιδήμαρχος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Διοικητικής Εξυπηρέτησης του πολίτη Γιάννης Καμπούρης.

Μάλιστα τόνισε ότι με αυτό τον τρόπο θα αποφεύγεται ο συνωστισμός και θα τηρούνται τα μέτρα προστασίας για την εξάπλωση του κορωνοϊού.

«Να υπενθυμίσω στους πολίτες ότι όσοι έχουν πρόσβαση στις νέες τεχνολογίες μπορούν να βγάζουν τα πάντα από το κινητό τους. μέσω του «ΤΗΛΕΔΗΜΟΣ» μπορούν να παίρνουν όποιο πιστοποιητικό θέλουν στο ληξιαρχείο και το δημοτολόγιο. Όποια πληρωμή επιθυμούν μπορούν να την κάνουν ηλεκτρονικά. Μέσω των ΚΕΠ, αν δεν έχουν πρόσβαση στις νέες τεχνολογίες, με courier τους το παραδίδουμε στο σπίτι ενώ στις υπόλοιπες ενότητες μέσω των δημοτικών ανταποκριτών.

Για παράδειγμα, στη νότια Ρόδο, στην Απολακκιά παραδίδουμε σε ηλικιωμένους πιστοποιητικά μέσω του δημοτικού μας ανταποκριτή στο σπίτι τους. Δεν είναι ανάγκη ο κόσμος να προσέρχεται και να δημιουργείται συνωστισμός στα πρώην Δημαρχεία. Μπορούμε να εξυπηρετούμε χωρίς να υπάρχει ο φόβος της πανδημίας και του συνωστισμού» είπε ο αντιδήμαρχος.

Σε ό,τι αφορά τα e-ΚΕΠ o κ. Καμπούρης τόνισε ότι το επόμενο διάστημα θα γίνει η μεταφορά εκείνου που βρίσκεται δίπλα στη ΔΕΥΑΡ, στην Εθελοντών Δωδεκανησίων, το οποίο θα λειτουργεί πλέον στην πλατεία Κύπρου.
Όπως εξήγησε, ενώ αυτό ήταν προγραμματισμένο να γίνει από τα τέλη του περασμένου χρόνου τελικά δεν υλοποιήθηκε καθώς δεν είχε συσταθεί η επιτροπή αρχιτεκτόνων, η γνώμη της οποίας απαιτείται για να τοποθετηθεί μπροστά από την εθνική τράπεζα στην πλατεία Κύπρου. Σημειώνεται ότι η επιτροπή συστάθηκε πριν από ένα μήνα και αναμένεται η έγκρισή της επί του θέματος ενώ «σε ό,τι αφορά το δήμο εμείς είμαστε έτοιμοι» είπε ο αντιδήμαρχος τονίζοντας ότι με τη λειτουργία του θα γίνονται και πληρωμές και θα εκδίδονται και πιστοποιητικά.

«Εκεί που βρίσκεται τώρα στην Εθελοντών Δωδεκανησίων ο δρόμος δεν έχει επισκεψιμότητα. Γιατί να μη βρίσκεται ανάμεσα στις τρεις τράπεζες οπότε ο πολίτης να μπορεί να πληρώνει εύκολα;» κατέληξε ο κ. Καμπούρης και έκανε γνωστό ότι θα ακολουθήσει η προμήθεια και άλλων δύο e-ΚΕΠ στο μέλλον που θα τοποθετηθούν σε Αρχάγγελο και Έμπωνα.

Διαβάστε ακόμη

Υποψήφιος με τη «Φωνή Λογικής» της Αφροδίτης Λατινοπούλου ο Θέμης Καλαμάτας

Η Νίσυρος υποδέχθηκε κορυφαίους επιστήμονες και δικαστικούς λειτουργούς

Το Επιχειρησιακό Σχέδιο του δήμου Ρόδου για τη διαχείριση των αδέσποτων

Τέλος οι... γκρίζες διαδικασίες για τα διπλώματα: Έρχονται κάμερες στις εξετάσεις οδήγησης και άλλα μέτρα κατά της διαφθοράς

Διεθνείς αντιδράσεις κατά της Λιβύης για την ΑΟΖ – Στο πλευρό της Ελλάδας Ιταλία και Τυνησία

Αντ. Καμπουράκης: «Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε κύριε Γερονικόλα»

Λιμενικό Ταμείο: Η βούληση του πρωθυπουργού μοχλός πίεσης για την παραχώρηση των κτηρίων στο τουριστικό λιμάνι

Ο Γιώργος Νικητιάδη για την απώλεια του Ελευθερίου Λαθουράκη