Βρέθηκε στην περιοχή των Κολυμπίων ο 77χρονος που αναζητούνταν

Βρέθηκε στην περιοχή των Κολυμπίων ο 77χρονος που αναζητούνταν

Βρέθηκε στην περιοχή των Κολυμπίων ο 77χρονος που αναζητούνταν

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 4886 ΦΟΡΕΣ

Οι συντονισμένες έρευνες εθελοντών και Silver Alert απέδωσαν αποτέλεσμα

Σε παραλιακή περιοχή των Κολυμπίων εντοπίστηκε πριν από λίγα λεπτά ο 77χρονος ροδίτης, τα ίχνη του οποίου είχαν χαθεί από το βράδυ της Δευτέρας, όταν έφυγε μέσα από το Ίδρυμα Κολυμπίων όπου φιλοξενούνταν.

"Ο 77χρονος εντοπίστηκε και είναι καλά στην υγεία του, πριν από λίγα λεπτά" όπως δήλωσε μιλώντας στη "Ροδιακή" ο επικεφαλής της ομάδας Silver Alert στη Ρόδο κ. Μανώλης Τσιμπούκας.

Εντοπίστηκε έπειτα από έρευνες των ομάδων εεθελοντών της Ο.Α.Κ. της Ε.Ο.Δ, της Ε.Ο.Π.Κ CB Δωδεκανήσου και αμέσως ειδοποιήθηκαν ο διοικητής του ΑΤ Αρχαγγέλου κ. Κωνσταντίνος Πανταζής και το ΕΚΑΒ Ρόδου όπου τον παρέλαβε για να τον μεταφέρει στο νοσοκομείο Ρόδου και να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες.

Η περιπέτεια για τον 77χρονο Μανώλη Σιδέρη, είχε αίσιο τέλος, έπειτα από τις συντονισμένες έρευνες της Αστυνομίας και των παραπάνω ομάδων που για ακόμα μια φορά βοήθησαν με την εμπειρία και τις γνώσεις τους, στην ανεύρεση του ηλικιωμένου.

Διαβάστε ακόμη

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη για το Qatargate

Ανατριχιαστική ομολογία 43χρονου για τη δολοφονία της 45χρονης – «Περιγράφει καρέ καρέ το έγκλημα»

Ο Δήμος Ρόδου θέτει σε τροχιά επίλυσης το χρόνιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης

"Τελικά ο τσάμπας πέθανε" - Έντονη διαμαρτυρία της Ένωσης Αστυνομικών Δωδεκανήσου με αιχμές προς το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη

Πρωτοψάλτης: Επεξεργαζόμαστε επιδότηση για την αλίευση λαγοκέφαλων, στόχος τιμή υψηλότερη από τα 4,73 ευρώ το κιλό που ισχύει στην Κύπρο

Σύλλογος Προστασίας Περιβάλλοντος Ρόδου: Ζητήματα προσβασιμότητας στον δημόσιο χώρο και ερωτήματα για τις παρεμβάσεις στην πόλη

Αρνητική απάντηση του Αν. Περιφερειάρχη Απ. Ασπράκη στο αίτημα του Αντιδημάρχου Κ. Χαλκιά για εκ νέου παραχώρηση στον Δήμο του Κολυμβητηρίου στην Ιαλυσό.