Τι να απέγινε το τυπογραφείο του «Κήρυκα» αναρωτιέται ο Μανώλης Σαββής

Τι να απέγινε το τυπογραφείο του «Κήρυκα» αναρωτιέται ο Μανώλης Σαββής

Τι να απέγινε το τυπογραφείο του «Κήρυκα» αναρωτιέται ο Μανώλης Σαββής

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1128 ΦΟΡΕΣ

Με αφορμή τα όσα έγιναν και δεν έγιναν με την υπόθεση της ιστορικής ξυλουργικής μηχανής που απομακρύνθηκε από το καρνάγιο, ο πρώην αντιδήμαρχος Ρόδου κ. Μανώλης Σαββής, θυμήθηκε αντίστοιχη προσπάθεια που είχε γίνει από τον δήμο της Ρόδου για τη διάσωση παλαιού πιεστηρίου της σατιρικής εφημερίδας «Ο Κήρυκας».

Γράφει, λοιπόν, σε ανάρτησή του ο κ. Σαββής:

«Με αφορμή το θέμα των μουσειακών εργαλείων στο καρνάγιο, επιτρέψτε μου να καταθέσω παρόμοια περίπτωση που χειρίστηκα στον Δήμο Ροδίων περίπου στο 1996.

Γνωστός εκδότης σατιρικής εφημερίδας (αείμνηστος σήμερα) όφειλε σημαντικό ποσό από ενοίκια στη Νέα Αγορά, η είσπραξή τους αδύνατη, λόγω ανυπαρξίας περιουσίας.

Ζήτησα λοιπόν από τον άριστο νομικό σύμβουλο του Δήμου κ. Φραράκη να προχωρήσει τις διαδικασίες ώστε να συμψηφιστούν οι απαιτήσεις του Δήμου με την αξία των τυπογραφικών μηχανών που διέθετε ώστε να αποτελέσουν εικαστικό σύνολο στην πόλη μας.
Την ιδέα μάλιστα την έκλεψα από τη «Στοά του Βιβλίου» στην Αθήνα (Οδός Πεσματζόγλου) όπου εκτίθεται μηχανή τυπογραφικής περιόδου, αρχές του αιώνα.

Το καταφέραμε. Ο Δήμος έγινε ιδιοκτήτης τους, δυστυχώς όμως δεν ξέρω την τύχη τους. Ελπίζω τουλάχιστον να υπάρχουν κάπου».

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου