Στη μονάδα εντατικής θεραπείας του Βενιζέλειου η ελληνοαμερικανίδα με κορωνοϊό

Στη μονάδα εντατικής θεραπείας του Βενιζέλειου η ελληνοαμερικανίδα με κορωνοϊό

Στη μονάδα εντατικής θεραπείας του Βενιζέλειου η ελληνοαμερικανίδα με κορωνοϊό

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1849 ΦΟΡΕΣ

Στη μονάδα εντατικής θεραπείας του Βενιζέλειου Νοσοκομείο νοσηλέυεται η 64χρονη Ελληνοαμερικανίδα που μεταφέρθηκε στην Κρήτη τα ξημερώματα της Τρίτης.

Σύμφωνα με δηλώσεις του διοικητή του Βενιζέλειου Νοσοκομείου κ. Τερζάκη, η επιχείρηση αεροδιακομιδής της ασθενούς, ολοκληρώθηκε στις 3 τα ξημερώματα. Όπως είναι γνωστό, η 64χρονη που κατάγεται από τη Ρόδο, βρέθηκε θετική σε κρούσμα κορωνοϊού την περασμένη εβδομάδα, και όλες αυτές τις μέρες νοσηλεύοταν στο νοσοκομείο της Ρόδου.

Η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε και για τον λόγο αυτό κρίθηκε οτι πρέπει να μεταφερθεί επειγόντως στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο της Κρήτης.

Διαβάστε ακόμη

Υποψήφιος με τη «Φωνή Λογικής» της Αφροδίτης Λατινοπούλου ο Θέμης Καλαμάτας

Η Νίσυρος υποδέχθηκε κορυφαίους επιστήμονες και δικαστικούς λειτουργούς

Το Επιχειρησιακό Σχέδιο του δήμου Ρόδου για τη διαχείριση των αδέσποτων

Τέλος οι... γκρίζες διαδικασίες για τα διπλώματα: Έρχονται κάμερες στις εξετάσεις οδήγησης και άλλα μέτρα κατά της διαφθοράς

Διεθνείς αντιδράσεις κατά της Λιβύης για την ΑΟΖ – Στο πλευρό της Ελλάδας Ιταλία και Τυνησία

Αντ. Καμπουράκης: «Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε κύριε Γερονικόλα»

Λιμενικό Ταμείο: Η βούληση του πρωθυπουργού μοχλός πίεσης για την παραχώρηση των κτηρίων στο τουριστικό λιμάνι

Ο Γιώργος Νικητιάδη για την απώλεια του Ελευθερίου Λαθουράκη