Τηλεοπτικό συνεργείο στην Κάρπαθο
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 470 ΦΟΡΕΣ
Τηλεοπτικό συνεργείο της ΕΡΤ βρίσκεται στην Κάρπαθο προκειμένου να πραγματοποιήσει γυρίσματα στο νησί για την εκπομπή «Η ζωή αλλιώς» της Ίνας Ταράντου. Το συνεργείο θα παραμείνει στο νησί για μία εβδομάδα και θα συγκεντρώσει υλικό για τρία επεισόδια της εκπομπής που θα προβάλουν τη φύση, τα ήθη και τα έθιμα, τη γαστρονομία και φυσικά τη μουσική παράδοση της Καρπάθου. Ο δήμαρχος Καρπάθου Γιάννης Νισύριος είχε χθες συνάντηση με τους συντελεστές της εκπομπής και σε ανακοίνωσή του αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής:
«Λαμβάνοντας υπόψη τη βαρύτητα που αποδίδει ο Δήμος στην υλοποίηση εξειδικευμένων δράσεων για την προβολή ειδικών μορφών τουρισμού όπως ο αρχαιολογικός, ιστορικός, πολιτιστικός, γαστρονομικός, που συνιστούν σημαντικές διαστάσεις του τουριστικού «προϊόντος» του προορισμού μας, καταφέραμε να έρθουμε σε επαφή με την εκπομπή της κ. Ίνας Ταράντου «Η ζωή αλλιώς» προκειμένου να έρθει στην Κάρπαθο και να γυρίσει τρία επεισόδια μόνο για το νησί μας! Σκοπός της συγκεκριμένης αποστολής είναι η ανάδειξη της υπαίθρου και της φύσης, των εθίμων και των τεχνών, της γαστρονομίας, τη μουσικής παράδοσης και πολλά άλλα που διαθέτει το πανέμορφο νησί μας.
To τηλεοπτικό συνεργείο της ΕΡΤ από την εκπομπή «Η ζωή αλλιώς», βρίσκεται στην Κάρπαθο από τις 07/09/2020 και θα αναχωρήσει στις 14/09/2020. Μετά τη σημερινή συνάντηση που είχαν με τον δήμαρχο οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ, κυρία Ίνα Ταράντου και Στελίνα Γκαβανοπούλου, τον ενημέρωσαν σχετικά με την πορεία των γυρισμάτων και τον ευχαρίστησαν θερμά για την έως τώρα άψογη φιλοξενία».

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News