Με την υποστήριξη της LIDL ΕΛΛΑΣ ο πρώτος Μαραθώνιος καινοτομίας ανάπτυξης λύσεων και εφαρμογών για μια ζωή χωρίς πλαστικά μιας χρήσης

Με την υποστήριξη της LIDL ΕΛΛΑΣ ο πρώτος Μαραθώνιος καινοτομίας ανάπτυξης λύσεων και εφαρμογών για μια ζωή χωρίς πλαστικά  μιας χρήσης

Με την υποστήριξη της LIDL ΕΛΛΑΣ ο πρώτος Μαραθώνιος καινοτομίας ανάπτυξης λύσεων και εφαρμογών για μια ζωή χωρίς πλαστικά μιας χρήσης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 233 ΦΟΡΕΣ

Η Lidl Ελλάς σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη προχώρησανστην πρώτη δράση ανοιχτής καινοτομίας, στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, που στόχο έχει την ενεργοποίηση της κοινωνίας και των επιχειρήσεων για τη δημιουργία πρωτότυπων εφαρμογών και λύσεων που αξιοποιούν την τεχνολογία, για να συμβάλλουν σε μια καθημερινότητα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης.

Στο SUP Free hackathon, που θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά 11-13 Δεκεμβρίου, μπορούν να συμμετάσχουν μηχανικοί, προγραμματιστές, οικονομολόγοι, αναλυτές, περιβαλλοντολόγοι, ερευνητές, φοιτητές και στελέχη επιχειρήσεων, μεμονωμένοι ή σε ομάδες, αλλά και γενικότερα οποιοσδήποτε έχει μια ιδέα σε θέματα που σχετίζονται με την μείωση των πλαστικών μίας χρήσης και ενδιαφέρεται να την αναπτύξει σε ολοκληρωμένη εφαρμογή.

Η διοργάνωση θα υποστηρίξει τους συμμετέχοντες να σχηματίσουν ομάδες και να συνεργαστούν για να αναπτύξουν και να παρουσιάσουν την ιδέα τους. Οι ομάδες και οι λύσεις που θα διακριθούν θα έχουν τη δυνατότητα να υποστηριχθούν επί 5 μήνες για την ανάπτυξη της λύσης τους σε παραγωγική εφαρμογή (φάση acceleration).

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν την επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης https://crowdhackathon.com/sup-free/ για να δουνόλες τις πληροφορίες που αφορούν στο SUP Free hackathon και να δηλώσουν συμμετοχή, υποβάλλοντας την ιδέα τους στην πλατφόρμα ιδεών και προτάσεων έως 10 Δεκεμβρίου 2020.

Κάθε ενδιαφερόμενο φυσικό πρόσωπο, ομάδα ή εταιρία μπορεί να συμμετάσχει στον μαραθώνιο:

δίνοντας θέματα ή προβλήματα ή προκλήσεις για λύση που σχετίζονται με τη μείωση των πλαστικών μιας χρήσης και ενδιαφέρεται να την αναπτύξει σε ολοκληρωμένη εφαρμογή (πλατφόρμα διαβούλευσης) ή
αναπτύσσοντας πρωτότυπες μεθοδολογίες και εφαρμογές που αντιμετωπίζουν αυτές τις προκλήσεις (διαγωνιζόμενοι).

Η ενέργεια αυτή αποτελεί μέρος του REsetPlastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς και συγκεκριμένα στoπεδίo δράσης REsearch.

Διαβάστε ακόμη

«Κλείνει το σχολείο»: Κυκλοφορία νέου σινγκλ

Συμβαίνει τώρα - Ρόδος: Εντοπίστηκε οβίδα στην παραλία της Ιαλυσού

Γιώργος Νικητιάδης: «Το λάθος της σοσιαλδημοκρατίας είναι ότι έβαλε πολύ νερό στο κρασί της»

Οι μαθητές του 4ου ΓΕ.Λ. διέπρεψαν και φέτος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Πρόσληψη νοσηλεύτριας στη Χάλκη

Γιώργος Νικητιάδης : «Γιατί άργησε η Κυβέρνηση να δημοσιοποιήσει την απάντηση της Ούρσουλα φον ντερ Λάινερ;»

Κυριάκος Μητσοτάκης: «Είναι χειροπιαστές οι ενέργειες της κυβέρνησης με στόχο να συγκλίνουν τα νησιά μας προς την αειφορία»

Πρωτόγνωρη η κατάσταση με τη φωτιά αναφέρει η Ένωση Ξενοδόχων Κω