Όταν δεν υπάρχει κλίμα ομοψυχίας δεν μπορούν να κερδηθούν «μάχες»…
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 212 ΦΟΡΕΣ
Η νέα προσπάθεια που έκανε ο ΠΣΑΠ προκειμένου να πάει στο συμβούλιο της Επικρατείας για το θέμα της Football League και η …ευγενική άρνηση της Λίγκας να συνδράμει σε κάτι τέτοιο, φέρνει για μια ακόμα φορά στην επιφάνεια το γεγονός ότι το ποδόσφαιρο δεν είναι ενωμένο, προκειμένου να διεκδικήσει αυτά που το ίδιο θεωρεί δίκαια πράγματα.
Είναι φανερό πως δεν υπάρχει το απαιτούμενο κλίμα ομοψυχίας σε μια πολύ κρίσιμη περίοδο για το επαγγελματικό ποδόσφαιρο της Ελλάδας και αυτό ασφαλώς και είναι προβληματικό.
Μπορεί να μην έχουμε τη μεγάλη ένταση μεταξύ των δύο πλευρών και ό,τι γίνεται να γίνεται με το …γάντι, όμως η ουσία είναι πως δεν συμπλέουν.
Έχουμε πει πολλές φορές πως όταν δεν υπάρχει μια κοινή γραμμή πλεύσης, δεν είναι εύκολο να κερδηθούν «μάχες». Όταν κάτι δεν είναι ενωμένο και δεν έχει κοινό στόχο, δεν μπορεί να καταφέρει και πολλά. Αλλά ακόμα και αν τα καταφέρει σε έναν συγκεκριμένο σκοπό, θα έρθει η ώρα, αργά ή γρήγορα, που θα πληγεί από κάτι άλλο.
Από την πλευρά του, ο ΠΣΑΠ θεωρεί ότι αν μαζί με τη Λίγκα πήγαιναν στο Συμβούλιο της Επικρατείας θα μπορούσαν να έχουν πολύ σημαντικά αποτελέσματα για το πρωτάθλημα της Football League το οποίο είναι το μοναδικό απ’ όλα τα επαγγελματικά που ακόμη δεν έχει εκκινήσει. Και είναι κάτι που έχει παραδεχθεί σε όλους τους τόνους και δημόσια ο πρόεδρος του ΠΣΑΠ Γιώργος Μπαντής.
Όταν όμως η Λίγκα κάνει ανακοινώνει πως «εξακολουθεί να έχει εμπιστοσύνη στην κυβέρνηση για το θέμα αυτό», είναι ξεκάθαρο πως …αδειάζει με τρόπο τον ΠΣΑΠ. Μπορεί να μην το κάνει απευθείας, το κάνει όμως και αυτή είναι η ουσία.
Η περίοδος που ακολουθεί ακόμα και αν εκκινήσει η Football League, θα είναι όπως και να έχει εξαιρετικά δύσκολη. Είτε με τον κορωνοϊό, είτε όμως και χωρίς αυτόν. Και αν δεν βρεθεί η «χρυσή τομή», τα προβλήματα δεν πρόκειται να εξαφανιστούν και θα εμφανιστούν και στο μέλλον…
Δραγάτης Δημήτρης

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News