Εκκρεμεί εδώ και 1,5 μήνα ο ορισμός νέου διοικητή στο νοσοκομείο Καλύμνου

Εκκρεμεί εδώ  και 1,5 μήνα ο ορισμός νέου διοικητή στο  νοσοκομείο Καλύμνου

Εκκρεμεί εδώ και 1,5 μήνα ο ορισμός νέου διοικητή στο νοσοκομείο Καλύμνου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 438 ΦΟΡΕΣ

Εδώ και 1,5 μήνα η θέση του Διοικητή του ΓΝ-ΚΥ Καλύμνου παραμένει κενή όταν ο προηγούμενος Διοικητής ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ παραιτήθηκε, αφού διορίσθηκε σε θέση Οδοντιατρικής με βαθμό Επιμελητή Α΄ του ΚΘ-ΓΝ-ΚΥ ΛΕΡΟΥ του κλάδου ιατρών Ε.Σ.Υ. επί θητεία.

Το Διοικητή Νοσοκομείου αντικαθιστά ο Διευθυντής της Ιατρικής Υπηρεσίας Αθανάσιος Λάμπου, παράλληλα με τα άλλα καθήκοντά του.
Η καθυστέρηση τοποθέτησης νέου Διοικητή, σίγουρα δημιουργεί προβλήματα σε μία περίοδο με πολλά θέματα να τρέχουν και με τις υποχρεώσεις της καθημερινότητας να είναι αυξημένες λόγω και του μεγάλου αριθμού κρουσμάτων στο νησί.

Ο Έπαρχος Καλύμνου Μανώλης Μουσελλής με επιστολή του που φέρει ημερομηνία 15 Φεβρουαρίου 2021 και τη στέλνει στον Υπουργό Υγείας Β. Κικίλια, στον Διοικητή της 2ης ΥΠΕ και στους βουλευτές του Νομού ζητά την επίσπευση της διαδικασίας ορισμού νέου Διοικητή στο Νοσοκομείο Καλύμνου.

Διαβάστε ακόμη

Στο επίκεντρο της συνάντησης του Δημάρχου με τον Διοικητή της 2ης ΥΠΕ, η ενίσχυση του Νοσοκομείου Καλύμνου και η υγειονομική κάλυψη των μικρών νησιών

Κατασχέθηκε σημαντική ποσότητα εκρηκτικής ύλης στην Κάλυμνο

Aνάπλαση τεσσάρων περιοχών στην Κάλυμνο | Πρόγραμμα «Νότιο Αιγαίο 2021-2027»Φωτό: Δήμος Καλύμνου

Καλλιόπη Κουτούζη, αντιδήμαρχος Καλύμνου: Αισιοδοξία για το καλοκαίρι και «απολογισμός τον Νοέμβρη»

Την Κάλυμνο θα επισκεφτεί ο Καλυμνιακής καταγωγής βουλευτής των ΗΠΑ Γκας Μπιλιράκης

Αντώνης Γιαννικουρής, γεν. γραμματέας ΤΕΕ:…«Η παραχώρηση του “Στρατώνα Καραμπινιέρων” στην Κάλυμνο, είναι μια ιστορική στιγμή για το ΤΕΕ και τα Δωδεκάνησα»

Μεγάλη παρέμβαση στην καρδιά της Πόθιας – Χρηματοδότηση άνω του 1 εκατ. ευρώ για αναβάθμιση ιστορικών περιοχών

Εγκρίθηκε το έργο αντικατάστασης αμιαντοτσιμεντοσωλήνων στο δίκτυο ύδρευσης της Καλύμνου