Μήπως θα ήταν καλύτερο να σταματήσουν τις... προβλέψεις για την έναρξη της σεζόν;

Μήπως θα ήταν καλύτερο να σταματήσουν τις... προβλέψεις για την έναρξη της σεζόν;

Μήπως θα ήταν καλύτερο να σταματήσουν τις... προβλέψεις για την έναρξη της σεζόν;

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 3399 ΦΟΡΕΣ

Είναι που είναι ο κόσμος στα... κάγκελα, έχουμε κάθε τρεις και λίγο τον κάθε εκπρόσωπο της κυβέρνησης να μας ενημερώνει (χωρίς να γνωρίζει και ο ίδιος) πότε θα... ξεκινήσει τάχα η τουριστική σεζόν για τα νησιά μας.

Δευτέρα – Τετάρτη – Παρασκευή ανακοινώνουν ημερομηνίες και... Τρίτη – Πέμπτη-Σάββατο τις αναιρούν!

Το βέβαιο, όπως δείχνει η κατάσταση εδώ και 14 μήνες, είναι ότι κανείς δεν γνωρίζει πότε και πώς θα βγούμε από αυτή τη δοκιμασία! Μέχρι, λοιπόν, να οριστικοποιηθεί η κατάσταση, καλό θα είναι να μην βιάζεται κανείς. Γιατί ο κόσμος δεν έχει άλλη υπομονή πια.

Διαβάστε ακόμη

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!