Κάλυμνος: Υγιέστατο αγοράκι γέννησε γυναίκα θετική στον κορωνοϊό

Κάλυμνος: Υγιέστατο αγοράκι γέννησε γυναίκα θετική στον κορωνοϊό

Κάλυμνος: Υγιέστατο αγοράκι γέννησε γυναίκα θετική στον κορωνοϊό

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 437 ΦΟΡΕΣ

Όλα πήγαν καλά στον τοκετό νεαρής γυναίκας από Λέρο, σήμερα Πέμπτη 25 Μαρτίου 2021, στο Νοσοκομείο Καλύμνου.

Η νεαρή κοπέλα ήλθε από Λέρο για να γεννήσει στο Νοσοκομείο Καλύμνου και κατά τον προεγχειρητικό έλεγχο βρέθηκε θετική στον κορωνοϊό.

Υπήρξε προβληματισμός αν ο τοκετός έπρεπε να γίνει στο Νοσοκομείο στην Κάλυμνο ή να διακομιστεί η νεαρή σε Νοσοκομείο των Αθηνών.

Τελικά αποαφάσιστηκε προκειμένου να αποφύγει την ταλαιπωρία η νεαρή να παραμείνει στην Κάλυμνο και να πραγματοποιηθεί ο τοκετός εδώ

Ο τοκετός έγινε με καισαρική τομή σημερα πρωί και όλα πήγαν καλά με ένα υγιέστατο αγοράκι να έρχεται στον κόσμο.

Το πρώτο τεστ που έγινε στο νεογέννητο είναι αρνητικό.

Ευχόμαστε να είναι καλότυχο το παιδί και για την μητέρα όλα να πάνε καλά .

Επίσης να συγχαρούμε το Ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου Καλύμνου που ανταποκρίθηκε με επιτυχία σε μία δύσκολη περίπτωση.

Πηγή: https://kalymnos-news.gr/

Διαβάστε ακόμη

Έκτακτη προσγείωση αεροσκάφους στο αεροδρόμιο Διαγόρας Ρόδου

Στο Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας συμμετέχει ο ροδίτης χειρουργός Κώστας Κουτσόπουλος

Η «Περβόλα» αποκαλύπτεται στον φακό του Φίλιππου Φιλίππου: Ένα κρυμμένο κόσμημα 75 ετών στην καρδιά της Ρόδου

Μιχάλης Θωμάτος: "Η πρόληψη των πυρκαγιών αποτελεί ευθύνη όλων"

Νικητιάδης για Κάλυμνο στον Υπ. Ναυτιλίας: «Περιμένετε, να κουραστώ; Δε θα κουραστώ να φέρνω τα θέματα της Καλύμνου στη Βουλή»

Η οικιακή κομποστοποίησηκαι ό,τι πιο greenθα κάνεις φέτος συνεχίζει το ταξίδι της στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου

Χωρίς νερό θα μείνει για 7 ώρες αύριο Τρίτη 23 Ιουνίου η Ιαλυσός

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής