Ορκίστηκαν δύο δικηγόροι στη Ρόδο

Ορκίστηκαν δύο δικηγόροι στη Ρόδο

Ορκίστηκαν δύο δικηγόροι στη Ρόδο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 4667 ΦΟΡΕΣ

Δύο νέα μέλη απέκτησε και επίσημα χθες ο Δικηγορικός Σύλλογος Ρόδου.

Πρόκειται για την κα Γεωργία Τοπιντζή και τον κ. Αντώνη Καζούλλη οι οποίοι χθες το πρωί, ενώπιον του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Ρόδου, έδωσαν όρκο πίστης στην πατρίδα και το δημοκρατικό πολίτευμα, να υπακούουν το Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό, να εκπληρώνουν τα καθήκοντά τους ευσυνείδητα αλλά και να υπερασπίζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα όλων των πολιτών και των κατοίκων της χώρας.

Οι δύο νέοι δικηγόροι «πέρασαν» και μάλιστα με πολύ καλή βαθμολογία στις εξετάσεις που πραγματοποιήθηκαν το προηγούμενο διάστημα, για την απόκτηση και επισήμως της άδειας άσκησης επαγγέλματός τους, ακολούθησε η δημοσίευση του ονόματός τους στο ΦΕΚ, και χθες έγινε η ορκωμοσία τους, σε μία πανηγυρική συνεδρίαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Ρόδου την οποία παρακολούθησαν αρκετοί συνάδελφοι δικηγόροι, συγγενείς αλλά και φίλοι που τους ευχήθηκαν καλή σταδιοδρομία!

Διαβάστε ακόμη

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Τα όρια και της ελάχιστης πλέον σοβαρότητας είναι αυτά που έχουν ξεπεραστεί προ πολλού από την Χρύσα Καραγιάννη

Ανακοίνωση της Χρύσας Καραγιάννη: "Η διαστρέβλωση έχει τα όριά της"

Σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση του λιμένα Μανδρακίου Νισύρου

Νέα Πρυτανική Αρχή στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Με Lidl Plus φουλάρεις και πας!

Από τη διεθνή νομολογία στη φωνή των Καλύμνιων ψαράδων – Μεγάλο ενδιαφέρον στην παρουσίαση του βιβλίου του Γεώργιου Νούλα στην Κάλυμνο

Ξεκίνησαν εργασίες αποκατάστασης στον Νέο Λιμένα Σύμης – Προχωρούν νέες παρεμβάσεις αναβάθμισης

Οργανωμένο πάρκο δασικής αναψυχής στον Προφήτη Ηλία