Συνταξιοδοτήθηκε ο διευθυντής του Υδροβιολογικού Σταθμού Ρόδου, Δρ. Ανδρέας Σιούλας

Συνταξιοδοτήθηκε ο διευθυντής του Υδροβιολογικού Σταθμού Ρόδου, Δρ. Ανδρέας Σιούλας

Συνταξιοδοτήθηκε ο διευθυντής του Υδροβιολογικού Σταθμού Ρόδου, Δρ. Ανδρέας Σιούλας

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1396 ΦΟΡΕΣ

Συνταξιοδοτήθηκε χθες, έπειτα από 37 ολόκληρα χρόνια στην υπηρεσία του Εθνικού Κέντρου θαλασσίων Ερευνών (ΕΛΚΕΘΕ) ο διευθυντής του Ενυδρείου της Ρόδου, δρ. Ανδρέας Σιούλας.

Ο Ανδρέας Σιούλας, υπηρέτησε από το 1989 στο νησί της Ρόδου, ως προϊστάμενος του Υ.Σ.Ρ και κατάφερε μαζί με τους άξιους συνεργάτες του να διατηρήσει σε πολύ υψηλά επίπεδα την επιστημονική έρευνα, αλλά και το επίπεδο λειτουργίας του Ενυδρείου της Ρόδου.

Υπήρξε ιδιαίτερα οργανωτικός και μεθοδικός, ενώ συνεργάστηκε με υποδειγματικό τρόπο επί τρεις συνεχόμενες δεκαετίες, με όλους τους εκπροσώπους σε τοπικό επίπεδο, στοχεύοντας πάντα στην αναβάθμιση και διατήρηση του Υδροβιολογικού Σταθμού της Ρόδου.

Διαβάστε ακόμη

Υποψήφιος με τη «Φωνή Λογικής» της Αφροδίτης Λατινοπούλου ο Θέμης Καλαμάτας

Η Νίσυρος υποδέχθηκε κορυφαίους επιστήμονες και δικαστικούς λειτουργούς

Το Επιχειρησιακό Σχέδιο του δήμου Ρόδου για τη διαχείριση των αδέσποτων

Τέλος οι... γκρίζες διαδικασίες για τα διπλώματα: Έρχονται κάμερες στις εξετάσεις οδήγησης και άλλα μέτρα κατά της διαφθοράς

Διεθνείς αντιδράσεις κατά της Λιβύης για την ΑΟΖ – Στο πλευρό της Ελλάδας Ιταλία και Τυνησία

Αντ. Καμπουράκης: «Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε κύριε Γερονικόλα»

Λιμενικό Ταμείο: Η βούληση του πρωθυπουργού μοχλός πίεσης για την παραχώρηση των κτηρίων στο τουριστικό λιμάνι

Ο Γιώργος Νικητιάδη για την απώλεια του Ελευθερίου Λαθουράκη