Έγινε χθες η υποδοχή του κρουαζιερόπλοιου “Viking Sky”
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 796 ΦΟΡΕΣ
Πραγματοποιήθηκε χθες η επίσημη υποδοχή του κρουαζιερόπλοιου “Viking Sky” που κατέπλευσε το πρωί στο λιμάνι της Ρόδου.
Το πλοίο, όπως δήλωσε ο εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβολος αρμόδιος για θέματα τουρισμού κ. Αθανάσιος Βυρίνης, υποδέχθηκε η φιλαρμονική του Δήμου Ρόδου.
Το προσωπικό της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου διένειμε ενημερωτικό υλικό στους 186 επιβάτες του πλοίου, το οποίο αφίχθη στο τουριστικό λιμάνι προερχόμενο από το Ηράκλειο της Κρήτης.
Επόμενος σταθμός του πλοίου είναι το λιμάνι της πόλης Κουσάντασι της γειτονικής Τουρκίας.
Πράκτορας του πλοίου είναι ο κ. Γεωργιάδης.






Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News