Flashback: Ο δήμαρχος Ρόδου Χ. Χατζηευθυμίου δίνει την εκκίνηση στον Γύρο Πόλεως 2009
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 310 ΦΟΡΕΣ
Ο δήμαρχος Ρόδου, Χατζής Χατζηευθυμίου, δίνει την εκκίνηση τον Φεβρουάριο του 2009 στον Γύρο Πόλεως με τη συμμετοχή κυρίως μικρών αθλητών από τα σωματεία μας στα Δωδεκάνησα.
Η εκκίνηση ήταν μπροστά στο «Ακταίον» χωρίς αψίδα και γκλαμουράτη οργάνωση, αλλά τότε δεν είχε γίνει ακόμη μόδα το τρέξιμο, αφού είχαμε μετρημένους στα… δάχτυλα δρομείς.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News