Σύνδεσμος Διαιτητών Δωδεκανήσου: Νέος πρόεδρος ο Μανώλης Στέργου

Σύνδεσμος Διαιτητών Δωδεκανήσου: Νέος πρόεδρος ο Μανώλης Στέργου

Σύνδεσμος Διαιτητών Δωδεκανήσου: Νέος πρόεδρος ο Μανώλης Στέργου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 524 ΦΟΡΕΣ

Ο Μανώλης Στέργου είναι ο νέος πρόεδρος του Συνδέσμου Διαιτητών Δωδεκανήσου μετά τη συγκρότηση σε σώμα που πραγματοποίησε η νέα διοίκηση.

Αναλυτικά, η νέα σύνθεση είναι η ακόλουθη:
Πρόεδρος: Στέργου Εμμανουήλ
Α’ Αντιπρόεδρος (Αναπληρωτής Προέδρου): Ζαννετίδης Κωνσταντίνος
Β’ Αντιπρόεδρος: Λάμπρου Χαράλαμπος
Γενικός Γραμματέας: Ζανεττής Μιχαήλ

Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας: Χρυσανθής Νικόλαος
Ταμίας: Σακελλαρίδης Νικόλαος
Αναπληρωτής Ταμίας: Ορφανός Αντώνιος
Έφορος Λέσχης: Διαμαντέας Νικόλαος
Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων: Κατσιδώνης Ευάγγελος.

Διαβάστε ακόμη

Ελπίδα Πεταλούδων: «Δημιουργία μίας ισχυρής ομάδας, ικανής να φτάσει ψηλά»

Ο Γιάννης Ευσταθιάδης στον Κολοσσό H Hotels Collection

Συνεχίζεται το… θερινό πρόγραμμα στον όμιλο νήσων της Β’ Κατηγορίας ΕΠΣΔ

Οι Πιέτρι/Φλεβάρης και Σκαρτσίλη/Ιωαννίδη νικητές στο 1ο Τουρνουά Beach Volley στη Ρόδο

Ο Παντελής Χατζηδιάκος στο Summer Camp στην Ιαλυσό!

Ποδηλασία: Ξανά πρωταγωνιστής σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ο Ροδήλιος!

Αγήνορας: Μια χρονιά ανάπτυξης, διακρίσεων και αγωνιστικής προόδου

Γι’ άλλη μια χρονιά επιτυχημένο το «Βόλεϊ με Καρδιά»