Μέσα σε 4 μέρες την Ακρόπολη της Λίνδου επισκέφθηκαν 17.572 επισκέπτες
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 977 ΦΟΡΕΣ
Τι απαντά η αρμόδια υπηρεσία για τις ουρές ταλαιπωρίας που παρατηρήθηκαν
Απάντηση σχετικά με την διαμαρτυρία που φιλοξένησε η «Ροδιακή» την περασμένη εβδομάδα, για τις ουρές της ταλαιπωρίας που καταγράφονταν στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης στη Λίνδο, από εκατοντάδες τουρίστες, εξέδωσε χθες το γραφείο τύπου του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.
Στην απάντηση σημειώνεται ότι η ταλαιπωρία οφείλονταν μεταξύ των άλλων στην υψηλή επισκεψιμότητα των ημερών και επισημαίνονται τα εξής:
Σχετικά με το δημοσίευμα με τίτλο «Σε μαρτύριο υποβάλλονται οι τουρίστες που περιμένουν για την Ακρόπολη της Λίνδου» με ημερομηνία 9 Ιουλίου, ο ΟΔΑΠ σας ενημερώνει τα εξής:
«Από το πρωί της Τρίτης 5 Ιουλίου τ.έ., τέθηκε σε λειτουργία ηλεκτρονικό εισιτήριο στην Ακρόπολη της Λίνδου. Αυτό σημαίνει ότι ο καθένας μπορεί να εκδώσει το εισιτήριο από τον υπολογιστή του.
Ταυτόχρονα με την εγκατάσταση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου τα ταξιδιωτικά πρακτορεία ενημερώθηκαν –και ενημερώνονται- για την αναβαθμισμένη πλέον υπηρεσία, ώστε εφεξής να πραγματοποιούν κρατήσεις μέσω της σελίδας του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. H αναμονή που παρατηρήθηκε την πρώτη εβδομάδα εγκατάστασης του e-Ticket στη Λίνδο, δικαιολογείται γιατί οι μαζικοί επισκέπτες -μέσω πρακτορείων και κρουαζιέρας- έχουν ήδη εφοδιαστεί εισιτήρια με το παλαιό σύστημα.
Σημειώνεται ότι από την 5η έως και την 9η Ιουλίου επισκέφθηκαν τη Λίνδο 17.572 επισκέπτες, εκ των οποίων μερικές εκατοντάδες είχαν προμηθευτεί το νέο εισιτήριο.
Για την κατά το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών της Ρόδου, εκτός από την Λίνδο, από την Πέμπτη 7 Ιουλίου τ.έ. έχει εγκατασταθεί ηλεκτρονικό εισιτήριο και στο Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου.»