Αλ. Κολιάδης: Ετοιμάζεται μελέτη για το κυκλοφοριακό της Λίνδου

Αλ. Κολιάδης: Ετοιμάζεται μελέτη για το κυκλοφοριακό της Λίνδου

Αλ. Κολιάδης: Ετοιμάζεται μελέτη για το κυκλοφοριακό της Λίνδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 652 ΦΟΡΕΣ

Την ανάγκη επανασχεδιασμού της πρόσβασης και της κυκλοφορίας στη Λίνδο, επισημαίνει ο εντεταλμένος σύμβουλος της περιοχής, κ. Αλέξανδρος Κολιάδης, ο οποίος, για ακόμα μία φορά, τονίζει ότι θα πρέπει το υπουργείο Πολιτισμού και οι αρμόδιες υπηρεσίες να ενσκήψουν πάνω στο πρόβλημα της ταλαιπωρίας που υφίστανται οι επισκέπτες στην Ακρόπολη.

Σε δηλώσεις του χθες, ο κ. Κολιάδης καταρχάς σημείωσε ότι, όπως συμβαίνει σε όλο το νησί που είναι γεμάτο εδώ και τρεις μήνες, αυτή την περίοδο μπορεί να χρειαστούμε και… μιάμιση ώρα από τη Ρόδο για να φθάσουμε στη Λίνδο!

Και συνέχισε λέγοντας ότι, όταν οι χώροι είναι μικροί και ιδιαίτεροι όπως αυτοί της Λίνδου, η προσέλευση στην πλατεία τα πάρκινγκ προς την παραλία, 10:00-11:00 η ώρα το πρωί, έχουν γεμίσει όλα. Η πρόσβαση μετά γίνεται πάρα πολύ δύσκολη έως και επικίνδυνη, κυρίως η κάθοδος προς την πλατεία της Λίνδου. Για τον λόγο αυτό και είπαν ότι δεν θέλουν να περιμένουν για την επόμενη χρονιά και σε συνεργασία με την κοινότητα της Λίνδου (σ.σ. όπως έγραψε η «Ροδιακή»), η ΔΕΡΜΑΕ πήρε τις θέσεις πάρκινγκ και έβαλε προσωπικό για να μπει τάξη.

Μάλιστα, δεν παρέλειψε να πει ότι πολύτιμη ήταν και η συνεργασία με τους ντόπιους, τους οποίους και ευχαρίστησε γιατί έδειξαν αντανακλαστικά πολύ γρήγορα και μία υπεύθυνη στάση αφού παρκάρουν εκεί που τους υπέδειξαν ώστε να αξιοποιηθούν τα πάρκινγκ για τους επισκέπτες.

Άρα, μ’ αυτό τον τρόπο, όπως είπε, θυσιάσαμε όλοι την άνεσή μας ή αυτή τη συνήθεια που είχαμε και αξιοποιώντας την πάνω πλατεία για τους ντόπιους, όπως επίσης και στον Άγιο Παύλο από την άλλη πλευρά-γιατί η Λίνδος έχει τρεις προσβάσεις και γι’ αυτό έπρεπε να φροντίσουν να μοιραστούν με τέτοιο τρόπο ώστε να ικανοποιούνται οι ανάγκες όλων των επιχειρηματιών και των πολιτών.

Σύμφωνα με τον κ. Κολιάδη μάλιστα, σε δέκα ημέρες που εφαρμόζεται το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης εκεί, άλλαξε άρδην το τοπίο και δεν δημιουργείται πλέον αυτό το κομφούζιο και οι στενάχωρες εικόνες, κάτι που ήταν άλλωστε και ο πρώτος στόχος.

Όμως, για το πρόβλημα αυτό ετοιμάζουν μελέτη με συγκοινωνιολόγους και ειδικούς οι οποίοι θα τους υποδείξουν με ποιο τρόπο θα λειτουργήσουν στη Λίνδο, μέχρι πού θα φθάνει η πρόσβαση των αυτοκινήτων, ποια θα πηγαίνουν σε διάφορα σημεία του οικισμού, ώστε να απελευθερώσουν λίγο αυτό το μεγάλο φορτίο που δέχεται η Λίνδος καθημερινά, το οποίο υπολογίζεται σε πάνω από πέντε χιλιάδες επισκέπτες ημερησίως. Πάντως, σημείωσε ότι οι επισκέπτες μας είναι συνηθισμένοι από τις χώρες τους να περπατάνε. Και δήλωσε ακόμη:

«Πρέπει να κινηθούμε προς μία κατεύθυνση που έχει να κάνει με περισσότερα πεζοδρόμια, με περισσότερο χώρο για τον κόσμο, ελεύθερο χώρο, να κινούνται ελεύθερα και με ασφάλεια». Μάλιστα, είπε ότι μέχρι τώρα είμαστε πολύ τυχεροί που δεν προκλήθηκε κάποιο σοβαρό ατύχημα στη Λίνδο λόγω του μεγάλου συνωστισμού.

Επίσης, θα προβλεφθεί και πρόσβαση σε ΑμέΑ-ήδη, αυτή τη στιγμή, πέντε ηλεκτροκίνητα αυτοκινητάκια μεταφέρουν τον κόσμο από διάφορα σημεία του χωριού στην κεντρική πλατεία και η μελέτη που γίνεται για την επόμενη χρονιά θα δείξει μία διαφορετική εικόνα. Το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης έπρεπε εφαρμοστεί από τώρα ώστε να δουν πιλοτικά ποια είναι τα προβληματικά σημεία και να προετοιμαστούν για την επόμενη χρονιά, εξήγησε ο ίδιος.

Όσο για την Ακρόπολη, όπως είπε η πρόσβαση δεν είναι καθόλου καλή. Καθημερινά, οι ξεναγοί με τους οποίους μιλάει, λένε πως συναντούν... πάρα πολλά προβλήματα που είναι τα ίδια εδώ και χρόνια και δεν έχουν λυθεί και «θα έπρεπε να αντιληφθούμε όλοι ότι οι συνθήκες αλλάζουν, τα δεδομένα αλλάζουν, ο κόσμος είναι πολύ περισσότερος και πρέπει να εξυπηρετηθεί».

Για ακόμα μία φορά, λοιπόν, είπε ότι ζητούν από την Εφορία Αρχαιοτήτων και το υπουργείο Πολιτισμού να δώσουν μία μεγάλη βαρύτητα σε ό,τι έχει να κάνει με την πρόσβαση των επισκεπτών καθώς δεν είναι κατανοητό από κανέναν ότι οι επισκέπτες μας πρέπει να κάθονται μιάμιση ώρα κάτω από τον ήλιο να περιμένουν πότε θα μπουν μέσα στην Ακρόπολη που είναι ανάμεσα στους τρεις πιο επισκέψιμους χώρους στην Ελλάδα. Κλείνοντας, μάλιστα, σχολίασε ότι ακριβώς επειδή τα εισιτήρια είναι αυξημένα θα έπρεπε να είναι και ανταποδοτικά γιατί αυξάνονται και οι απαιτήσεις του κόσμου.

Διαβάστε ακόμη

Στα ύψη οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων προς τα νησία μας

Συνεδριάζει την Τετάρτη η Δημοτική Επιτροπή Ρόδου

Συντάξεις Αυγούστου 2024: Οι ημερομηνίες πληρωμής

Στο φως οι «αθέατοι θησαυροί» από το Αρχαιολογικό της Ρόδου - Από το 500-550 π.Χ.

Ξεκινούν τη Δευτέρα οι θερινές εκπτώσεις των καταστημάτων στη Ρόδο

Έφυγε από τη ζωή ο Νίκος Πογιατζής, σύμβουλος Μαθηματικών κατά το παρελθόν στα Δωδεκάνησα

Σύσκεψη στον δήμο με τους φορείς για τα Τοπικά Πολεοδομικά Σχέδια

Δεν υπάρχει θέμα στα νησιά μας με απλήρωτους λογαριασμούς από ΕΣΠΑ