Παρκάρισμα όπου μας... βολεύει...!

Παρκάρισμα όπου μας... βολεύει...!

Παρκάρισμα όπου μας... βολεύει...!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1869 ΦΟΡΕΣ

Τη... φαεινή ιδέα να παρκάρει πάνω στο πεζοδρόμιο είχε την περασμένη εβδομάδα συμπολίτισσά μας που θέλησε να κάνει τα καθημερινά της ψώνια, αψηφώντας όπως φαίνεται και στη φωτογραφία το αν εμποδίζει την πρόσβαση σε καροτσάκια και πεζούς.

Φυσικά, το συγκεκριμένο παράδειγμα δεν αποτελεί ούτε το πρώτο ούτε και το τελευταίο, και σαφώς για πολύ κόσμο, είναι η εύκολη και πιο... απλή λύση..!
Μια κλασσική περίπτωση ωχαδελφισμού που αντί να… «γιατρεύεται», με τα χρόνια, χειροτερεύει..!

Λ.Τ.

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ