Ανησυχούν οι κάτοικοι της Μιχαήλ Πετρίδη και με το δίκιο τους

Ανησυχούν οι κάτοικοι της Μιχαήλ Πετρίδη και με το δίκιο τους

Ανησυχούν οι κάτοικοι της Μιχαήλ Πετρίδη και με το δίκιο τους

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 6460 ΦΟΡΕΣ

Ανησυχούν κάτοικοι της περιοχής Μιχαήλ Πετρίδη, για ένα δέντρο που είναι γερασμένο και σάπιο και το οποίο φαίνεται μάλιστα να έχει πάρει και κλίση.

Βρίσκεται επί της οδού Μιχαήλ Πετρίδη, σε μικρή απόσταση από την είσοδο του 7ου Γυμνασίου αλλά και στην στάση στην οποία αποβιβάζονται και επιβιβάζονται από τα λεωφορεία καθημερινά δεκάδες μαθητές.

Στην αναφορά του στη «Ροδιακή» κάτοικος της περιοχής αναφέρει συγκεριμένα:

«Σας στέλνω φωτογραφίες από ένα δέντρο που έχει σαπίσει, που έχει γύρει επικίνδυνα και βρίσκεται επί της Μιχαήλ Πετρίδη απέναντι από το 7ο Γυμνάσιο. Το λεωφορείο που περνάει κάθε μια ώρα, σταματάει κάτω ακριβώς από το δέντρο.

Τα παιδάκια του σχολείου αποβιβάζονται και επιβιβάζονται εκεί, και όχι μόνο τα παιδιά. Έχω τηλεφωνήσει σε όλους. Ήρθαν, το είδαν, το έκριναν επικίνδυνο να πέσει και είπαν ότι θα πάρουν έγκριση και θα το κόψουν σύντομα. Έχει 15 μέρες και τίποτα. Κρατάει μόνο ο φλοιός από το δέντρο και καθημερινά όλο και γέρνει.

Σας παρακαλώ δημοσιοποιήστε το γεγονός μήπως και προλάβουμε τα χειρότερα».

Διαβάστε ακόμη

Μιχάλης Θωμάτος: «Συνεχίζουμε με σχέδιο, συνεργασία και ταπεινότητα, γνωρίζοντας ότι έχουμε μπροστά μας ένα απαιτητικό καλοκαίρι»

Αντώνης Καμπουράκης: «Κύριε Γερονικόλα, τελικά σας ενοχλεί η πραγματικότητα ή απλώς δεν σας βολεύει;»

Σημαντικές επιτυχίες είχαν οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου της Ρόδου

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στον Καλαμώνα

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα

Ρόδος: Συζήτηση για τα χωροταξικά ΑΠΕ και Βιομηχανίας στο περιφερειακό