ΟΛΜΕ: Ανακοίνωσε πρόγραμμα δράσης και ζητάει συναντήσεις με τέσσερις υπουργούς

ΟΛΜΕ: Ανακοίνωσε πρόγραμμα δράσης και ζητάει συναντήσεις με τέσσερις υπουργούς

ΟΛΜΕ: Ανακοίνωσε πρόγραμμα δράσης και ζητάει συναντήσεις με τέσσερις υπουργούς

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 438 ΦΟΡΕΣ

Με τέσσερις επιστολές προς ισάριθμα υπουργεία, η ΟΛΜΕ ζητάει συναντήσεις με την πολιτική τους ηγεσία.

Συγκεκριμένα ζητάει συναντήσεις με:
-Τον Υυπουργό Οικονομικών Χρ. Σταϊκούρα: «Για την οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών. Ουσιαστικές αυξήσεις μισθών τουλάχιστον στα όρια του πληθωρισμού.Επαναφορά Δώρων Χριστουγέννων, Πάσχα. Επαναφορά επιδομάτων (βιβλιοθήκης, εξωδιδακτικής διδασκαλίας)».

-Τον υπουργό Εσωτερικών Μαυρ. Βορίδη: «Για το οξυμμένο πρόβλημα στέγασης για μόνιμους και αναπληρωτές σε όλη τη χώρα και κυρίως στις τουριστικές περιοχές. Κατάργηση του επιδόματος σίτισης – στέγασης για τους εκπαιδευτικούς που δίνονταν από τους δήμους μετά την εγκύκλιο του υπουργείου σας. Άμεση εξόφληση των λογαριασμών Κοινής Ωφελείας των σχολείων από τους δήμους (ηλεκτρικό, αέριο, τηλεφωνία, ύδρευση)».

-Την υφυπουργό Παιδείας Ζέττα Μακρή: «Για την επαναφορά Υπηρεσιακών Συμβουλίων όπου έχουν καταργηθεί. Προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί του εξωτερικού με τους Συντονιστές. Έγκαιρη πληρωμή των επιμισθίων».

-Τον υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Παν. Τσακλόγλου:« Για το πρόβλημα που έχει προκύψει με τους εκπαιδευτικούς που έχουν θεμελιώσει δικαίωμα συνταξιοδότησης τα έτη 2010-2011-2012 και δεν τους δίνεται η δυνατότητα πρόωρης συνταξιοδότησης μετά και την τελευταία ανακοίνωση (Άνοιξη 2022) του Γ.Λ.Κ.».

Επίσης το ΔΣ της ΟΛΜΕ αποφάσισε το παρακάτω πρόγραμμα δράσης για το αμέσως επόμενο διάστημα:
«Συμμετοχή στο φοιτητικό συλλαλητήριο στις 27/9 στις 7 μ.μ. στα Προπύλαια.
Στις 11 Οκτωβρίου κηρύσσουμε πανελλαδική τρίωρη στάση εργασίας, κατά την οποία καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων/ουσών να συζητήσουν και να αναδείξουν τα προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο (επαγγελματική εξουθένωση-εργασιακές συνθήκες, μισθολογική αξιοπρέπεια, λειτουργία σχολικών μονάδων).

Στη συνέχεια να γίνουν δράσεις στο προαύλιο των σχολείων και να ακολουθήσουν συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας των ΕΛΜΕ από κοινού με γονείς και μαθητικά συμβούλια στις κατά τόπους ΔΔΕ ή ΠΔΕ. Στην Αττική η αντίστοιχη συγκέντρωση διαμαρτυρίας θα γίνει στο ΥΠΑΙΘ στις 2μμ. Στις 10πμ θα πραγματοποιηθεί συνέντευξη Τύπου του ΔΣ της ΟΛΜΕ.

Καλούμε τις ΕΛΜΕ να κάνουν παρεμβάσεις στα δημοτικά συμβούλια για τα ζητήματα λειτουργίας των σχολείων (ενέργεια, θέρμανση κλπ) και για τα ζητήματα στέγασης – σίτισης των συναδέλφων.
Πραγματοποίηση διασκέψεων με την παρουσία μελών του ΔΣ για τα προβλήματα νεοδιόριστων και αναπληρωτών/ τριών σε Μύκονο, Ρέθυμνο και Καλαμάτα.

Συνάντηση με υφυπουργό Κοινωνικών Ασφαλίσεων για τις επικείμενες αλλαγές στο συνταξιοδοτικό.
Συνάντηση με υπουργό Εσωτερικών για στέγαση/σίτιση εκπαιδευτικών, λειτουργικά έξοδα σχολείων (θέρμανση/ενέργεια), ορισμό ενεργειακών υπευθύνων στα σχολεία κλπ

Συνάντηση με υπουργό Οικονομικών για τη μισθολογική εξαθλίωση των εκπαιδευτικών.
Περιοδείες μελών ΔΣ ανά τη χώρα.
Γενική Συνέλευση Προέδρων στις 22 Οκτωβρίου και ΓΣ των ΕΛΜΕ από 17-21/10.
Συμμετοχή στη Γενική Απεργία στις 9 Νοεμβρίου».

Διαβάστε ακόμη

Καζούλλειο – 2ο Γενικό Λύκειο Ρόδου: Η Ρόδος και η γέννηση του ελληνικού αλφαβήτου

Έπεσαν 25.000 αποβολές για κινητά στα σχολεία – Έκρηξη της ΔΕΠΥ στους μαθητές

Εθιμοτυπική Επίσκεψη της γενικής προξένου της Τουρκίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Το Γυμνάσιο Σορωνής στον χάρτη των Plastic Clever Schools

Το Καζούλλειο Λύκειο γράφει… ιστορία

Βιωματικά εργαστήρια στη Ρόδο από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου με τη μέθοδο LEGO Serious Play

Νιώθοντας την ανάσα της Γης: Το Εσπερινό Γυμνάσιο Ρόδου στη Νίσυρο

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Άνοιξε η πλατφόρμα για την αποστολή των αποτελεσμάτων με SMS