Μετρούν τα ένσημα ακόμη με το χέρι!

Μετρούν τα ένσημα ακόμη με το χέρι!

Μετρούν τα ένσημα ακόμη με το χέρι!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1565 ΦΟΡΕΣ

Στην εποχή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης που τα πάντα γίνονται με το πάτημα ενός κουμπιού, οι ξεναγοί της Δωδεκανήσου αλλά και όλης της Ελλάδας, περιμένουν τον έναν υπάλληλο του ΕΦΚΑ στην Αθήνα να μετρήσει τα ένσημά τους, μήπως και μπορέσουν να πάρουν ανεργία και τα επιδόματα που δικαιούνται.

Τα ένσημά τους, εδώ και τρία χρόνια βρίσκονται ακόμη σε… καρτέλες αφού παρά τις υποσχέσεις, το πρόβλημα δεν έχει λυθεί, και ίσως να αποκτήσουν ηλεκτρονικά τα ένσημά τους από την επόμενη χρονιά.

Και ενώ ο ΕΦΚΑ είναι υποστελεχωμένος, κάθε υπουργός ζητά από τον ΕΦΚΑ να κάνει χειρόγραφη καταμέτρηση των ενσήμων, χωρίς προσωπικό. Αν αυτό δεν είναι ντροπή, σήμερα που μιλάμε για «έξυπνες πόλεις» και εφαρμογές προηγμένης τεχνολογίας, τι είναι;

Β.Μ.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου