Στις επάλξεις τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ στα Δωδεκάνησα
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1906 ΦΟΡΕΣ
Κατά τη χθεσινή συνέντευξη Τύπου του γραμματέα του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Ανδρέα Σπυρόπουλου, και τη συνάντησή του με τα τοπικά στελέχη που ακολούθησε.
Το μήνυμα προφανώς είναι αυτό της ενότητας, της συσπείρωσης και της ετοιμότητας ενόψει των εθνικών εκλογών. Και όπως φαίνεται στη φωτογραφία του Βασίλη Καϋμενάκη, ήταν όλοι εκεί, αφού οι προσδοκίες που έθεσε ο γραμματέας για τη Δωδεκάνησο είναι πολύ υψηλές...

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News