Έκκληση της ΔΕΥΑΡ για ρύθμιση των οφειλών

Έκκληση της ΔΕΥΑΡ για ρύθμιση των οφειλών

Έκκληση της ΔΕΥΑΡ για ρύθμιση των οφειλών

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 12932 ΦΟΡΕΣ

Έκκληση προς τους δημότες-πελάτες της ΔΕΥΑΡ, να προσέλθουν στα γραφεία της και να κάνουν χρήση της τελευταίας ευκαιρίας των εκατό δόσεων, η οποία είναι σε ισχύ, προκειμένου να εξοφλήσουν τις οφειλές τους, απευθύνει ο πρόεδρός της, κ. Δημήτρης Τσίκκης, λίγο πριν τον οικονομικό απολογισμό για τη χρονιά που έφυγε, ο οποίος αναμένεται να γίνει περίπου σε ένα δεκαήμερο.

Καταρχάς, η διευκόλυνση της εξόφλησης των οφειλών σε εκατό δόσεις, είναι τελευταία ευκαιρία, ειδικά για όσους έχουν παλιές οφειλές προς τη ΔΕΥΑΡ και τα ποσά έχουν αυξηθεί, και ως γνωστόν, είναι σε ισχύ από τα τέλη της προηγούμενης χρονιάς.

Σύμφωνα με τον κ. Τσίκκη, θα εξακολουθήσει να παρέχεται αυτή η μεγάλη διευκόλυνση προς τους δημότες/πελάτες της ΔΕΥΑΡ, ώστε αφενός να ελαφρυνθούν αυτή τη δύσκολη περίοδο και αφετέρου να εισπράξει και κάποια από τα οφειλόμενα η επιχείρηση.

Πάντως, μέχρι τα τέλη του χρόνου, υπήρξε μεν προσέλευση αλλά δεν ήταν η αναμενόμενη. Μάλιστα, στις προθέσεις τους είναι να δίνεται παράταση σε αυτό το μέτρο μέχρι να ικανοποιηθούν οι στόχοι που έχουν βάλει για την είσπραξη παλιών οφειλών.

Σημειώνεται ότι, το αμέσως επόμενο διάστημα, 10-15 Ιανουαρίου, η Διοίκηση της ΔΕΥΑΡ θα πραγματοποιήσει τον οικονομικό απολογισμό της και εκεί θα παρουσιαστούν αναλυτικά τα νούμερα τα οποία επεξεργάζονται αυτές τις ημέρες.

Στο σημείο αυτό, πάντως, ο πρόεδρος δεν παραλείπει να τονίσει ξανά ότι, αυτή την περίοδο, «συντελείται ένα μικρό θαύμα» στην επιχείρηση, με έργα που είτε δημοπρατούνται είτε βρίσκονται σε εξέλιξη, συνολικού προϋπολογισμού 30 εκατομμυρίων ευρώ.

Όσον αφορά στην άρδευση, υπήρξαν κάποια παράπονα από πελάτες της ΔΕΥΑΡ επειδή στα τέλη του χρόνου στάλθηκαν οι λογαριασμοί συνολικά για τις οφειλές από το 2017 μέχρι τώρα.

Όπως εξηγεί ο κ. Τσίκκης, ο λόγος που έγινε αυτό είναι γιατί, παλαιότερα, δεν φρόντισαν να τους χρεώνουν ακριβώς την κατανάλωση νερού που έκαναν, έτσι τώρα «χρέωσαν αυτά που έπρεπε», όπως αναφέρει και συμπληρώνει ότι η χρέωση έγινε ανάλογα με τα στρέμματα, ενώ δεν ανέτρεξαν στις προ 2017 οφειλές.

«Αυτό ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσαμε να κάνουμε», λέει ακόμη και καλεί τους δημότες που δυσκολεύονται να αποπληρώσουν τα ποσά που τους βεβαιώθηκαν για την άρδευση, να προσέλθουν στη ΔΕΥΑΡ για να διευκολυνθούν με κάποιον διακανονισμό ή ακόμη, όπου είναι εφικτό, και με επιπλέον έκπτωση.

Διαβάστε ακόμη

Χειροπέδες σε 32χρονη που επρόκειτο να διακινήσει στη Ρόδο 18,5 κιλά χασίς - Συνελήφθη στο αεροδρόμιο Αθηνών

Υποψήφιος με τη «Φωνή Λογικής» της Αφροδίτης Λατινοπούλου ο Θέμης Καλαμάτας

Η Νίσυρος υποδέχθηκε κορυφαίους επιστήμονες και δικαστικούς λειτουργούς

Το Επιχειρησιακό Σχέδιο του δήμου Ρόδου για τη διαχείριση των αδέσποτων

Τέλος οι... γκρίζες διαδικασίες για τα διπλώματα: Έρχονται κάμερες στις εξετάσεις οδήγησης και άλλα μέτρα κατά της διαφθοράς

Διεθνείς αντιδράσεις κατά της Λιβύης για την ΑΟΖ – Στο πλευρό της Ελλάδας Ιταλία και Τυνησία

Αντ. Καμπουράκης: «Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε κύριε Γερονικόλα»

Λιμενικό Ταμείο: Η βούληση του πρωθυπουργού μοχλός πίεσης για την παραχώρηση των κτηρίων στο τουριστικό λιμάνι