Τεράστιο το πρόβλημα με τα παράνομα παρκαρίσματα στην πόλη μας

Τεράστιο το πρόβλημα με τα παράνομα παρκαρίσματα στην πόλη μας

Τεράστιο το πρόβλημα με τα παράνομα παρκαρίσματα στην πόλη μας

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2697 ΦΟΡΕΣ

Τεράστιο είναι το πρόβλημα που δημιουργείται με το παράνομο parking των οχημάτων σε διάφορα σημεία της πόλης μας.

Οι οδηγοί παρκάρουν τα οχήματά τους «κλείνοντας» πολλές φορές ολόκληρες λωρίδες ή και ολόκληρο ρεύμα κυκλοφορίας με συνέπεια το μποτιλιάρισμα των δρόμων.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα καταγράφεται στην οδό Στεφ. Καζούλη που είναι γνωστό πως είναι μονίμως «κλειστή» η δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας.

Το προηγούμενο Σάββατο ως δια μαγείας κλιμάκιο της τροχαίας επέβαλε πρόστιμα στο συγκεκριμένο σημείο και «ανάσανε» λίγο η κυκλοφορία των οχημάτων, αλλά από την επόμενη μέρα πάλι τα ίδια... (φωτο)

Τα ίδια προβλήματα παρουσιάζονται και σε άλλα σημεία της πόλης όπως η Ψαροπούλα, η Κολόνα, και οι οδοί Βύρωνος, Παπανικολάου, Γαλλίας κ.λπ.

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ