Έκλεψαν κάρτα και άρχισαν τα ψώνια δύο κουμπάρες
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 3096 ΦΟΡΕΣ
Τα ψώνια τους έκαναν στην Κω δύο κουμπάρες, χρησιμοποιώντας τραπεζική κάρτα αλλά και χρήματα που προηγουμένως είχαν αφαιρέσει από εργαζόμενο στην καφετέρια!
Πρόκειται για μία 56χρονη από τη Βουλγαρία και μία 72χρονη από την Τουρκία οι οποίες κατηγορούνται ότι αφού αφαίρεσαν από το τσαντάκι εργαζόμενου σε καφετέρια το χρηματικό ποσό των 100 ευρώ και μία τραπεζική κάρτα, μετέβησαν σε κατάστημα ρούχων και έκαναν τις αγορές τους.
Μάλιστα οι δύο αλλοδαπές συνελήφθησαν στις 4.30 το απόγευμα του περασμένου Σαββάτου (22 Απριλίου) μόλις ολοκλήρωσαν τις αγορές τους, έχοντας όμως ήδη ξοδέψει περίπου 100 ευρώ σε αγορές με την κάρτα!
Σε βάρος των δύο γυναικών κινήθηκε η προβλεπόμενη από τον νόμο διαδικασία.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News