Ο Γιαννικουρής συνεχίζει τον αγώνα για την αυτοδυναμία της Νέας Δημοκρατίας, ξεκινώντας από το νησί που τον ανέδειξε πρώτο σε σταυρούς, την Κω

Ο Γιαννικουρής συνεχίζει τον αγώνα για την αυτοδυναμία της Νέας Δημοκρατίας, ξεκινώντας από το νησί που τον ανέδειξε πρώτο σε σταυρούς, την Κω

Ο Γιαννικουρής συνεχίζει τον αγώνα για την αυτοδυναμία της Νέας Δημοκρατίας, ξεκινώντας από το νησί που τον ανέδειξε πρώτο σε σταυρούς, την Κω

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2770 ΦΟΡΕΣ

Από το νησί της καρδιάς του την Κω, που τον ανέδειξε πανηγυρικά πρώτο σε σταυρούς προτίμησης, ξεκίνησε την μάχη για την δεύτερη κάλπη της 25ης Ιουνίου ο Αντώνης Γιαννικουρής.

« Όλοι μαζί πιο δυνατοί, συνεχίζουμε τον αγώνα για μία αυτοδύναμη Νέα Δημοκρατία, μία ισχυρή Ελλάδα που δεν θα παρεκκλίνει από την ανοδική, έως τώρα, πορεία της» δήλωσε σε συνεντεύξεις που παραχώρησε την Παρασκευή το πρωί στον τηλεοπτικό σταθμό KOS TV και στον Ραδιοφωνικό σταθμό EKFRASI97, δίνοντας το στίγμα πως η κάλπη μηδενίζει, όλα τώρα ξεκινούν και θα εργαστεί με όλες του τις δυνάμεις και την ίδια θέρμη, δίπλα στον Κυριάκο Μητσοτάκη και την παράταξη της Νέας Δημοκρατίας, με σκοπό να επισφραγιστεί η απόφαση που πήρε ο λαός την 21η Μαΐου. «Το εκλογικό αποτέλεσμα εκφράζει μια ισχυρή εντολή για μια στιβαρή διακυβέρνηση που θα συνεχίζει να χτίζει στο δρόμο της ανάπτυξης και της σταθερότητας. Θα πρέπει, όμως, να μην εφησυχάσει κανείς μας, καθώς η επόμενη ψηφοφορία πρόκειται να κρίνει ποιά θα είναι αυτή η κυβέρνηση» τόνισε ο κ. Γιαννικουρής.

Αναφορικά με την πρώτη του θέση σε ψήφους στην Κω, ευχαρίστησε συγκινημένος, για άλλη μια φορά, τους συμπατριώτες του για την αγάπη και την στήριξη και δήλωσε πως το νησί έστειλε ένα ηχηρό και ξεκάθαρο μήνυμα: «η Κως απέδειξε πως θέλει να δυναμώσει την φωνή της και επέλεξε για αυτή την αποστολή τον δικό της άνθρωπο».

Ακολούθησε σύσκεψη στο Δημαρχείο με τον Δήμαρχο κ. Θεοδόση Νικηταρά και τον Αντιδήμαρχο κ. Παναγιώτη Αβρίθη, όπου συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στον Ναυτικό Όμιλο Κω και την συνεδρίαση της Επιτροπής Διαβούλευσης την ερχόμενη εβδομάδα.

Καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής του στην Κω ο κ. Γιαννικουρής δεν σταμάτησε να έρχεται σε επαφή με πλήθος φίλων και υποστηρικτών τόσο στην πόλη όσο και στα χωριά του νησιού όπου περιόδευσε. Παράλληλα δεν έλειψαν οι αλλεπάλληλες συναντήσεις με όλα τα μέλη της ομάδας του και την οικογένεια του, που όλοι μαζί έδωσαν την πρώτη μάχη, ενώ δεσμεύτηκαν πως είναι έτοιμοι να δώσουν με ακόμα περισσότερη ένταση και την επόμενη.

Διαβάστε ακόμη

Μάνος Κόνσολας: «Το πρόβλημα της λειψυδρίας μας αφορά όλους, αφορά όλα τα νησιά. Είναι κορυφαία προτεραιότητα»

Γιάννης Παππάς στη Βουλή: Παρέμβαση για τον αιγιαλό και τις καθυστερήσεις στις αρχαιολογικές γνωμοδοτήσεις

Μάνος Κόνσολας: «Η μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού λαού επιλέγει τη σταθερότητα και όχι το χάος και την ακυβερνησία»

Σάκης Αρναούτογλου προς Κομισιόν: Πότε θα στηρίξετε πραγματικά τους ανθρώπους της θάλασσας;

Μάνος Κόνσολας: «Τα πράγματα αλλάζουν. Πιο αυστηρή η ευρωπαϊκή νομοθεσία για την παράνομη μετανάστευση. Ποια είναι τα οφέλη για την Ελλάδα»

Κ. Χατζηδάκης: Η Νέα Δημοκρατία συνδυάζει το αίτημα της σταθερότητας με την εθνική ανανέωση

Κυρ. Μητσοτάκης: Η Ελλάδα θωρακίζεται απέναντι στις κυβερνοαπειλές

Ράπισμα του Βασίλη Α. Υψηλάντη κατά των μεθοδεύσεων της Τουρκίας για τη «Γαλάζια Πατρίδα» και την Κύπρο στο Συμβούλιο της Ευρώπης