Σπύρος Σπυρόπουλος: «Δρομολογήσαμε την καλύτερη λύση για την αξιοποίηση της Νέας Αγοράς»

Σπύρος Σπυρόπουλος: «Δρομολογήσαμε την καλύτερη λύση για την αξιοποίηση της Νέας Αγοράς»

Σπύρος Σπυρόπουλος: «Δρομολογήσαμε την καλύτερη λύση για την αξιοποίηση της Νέας Αγοράς»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 3603 ΦΟΡΕΣ

Με ανακοίνωσή του, ο πρώην αντιδήμαρχος κος Σπύρος Σπυρόπουλος, αναφέρεται στα όσα έγιναν και δρομολογήθηκαν αναφορικά με την αξιοποίηση της Νέας Αγοράς στη Ρόδο:

«Με τις αποφάσεις του τελευταίου δημοτικού συμβουλίου πετύχαμε και ολοκληρώσαμε άλλο έναν από τους μεγάλους στόχους της σημερινής δημοτικής αρχής του Αντώνη Καμπουράκη. Κάποιοι κατεύθυναν το μνημείο σε μία απόφαση για ενιαία μίσθωση και οι Ροδίτες ενοικιαστές ήταν υπό διωγμό.

Η σημερινή δημοτική αρχή του Αντώνη Καμπουράκη ήταν αυτή που ακύρωσε την απόφαση που προέβλεπε την ενιαία μίσθωση του συγκροτήματος, στηρίζοντας με αυτόν τον τρόπο τους υγιείς Ρόδιους επιχειρηματίες της Νέας Αγοράς.

Παράταση μίσθωσης στα συμβόλαια 55 καταστηματαρχών οι οποίοι 30 και πλέον χρόνια δραστηριοποιούνται στο κτηριακό συγκρότημα της Νέας Αγοράς.
Συντάξαμε σε συνεργασία με τη διεύθυνση Μεσαιωνικής Πόλης και τον αντιδήμαρχο κ. Δράκο για 1η φορά από την ιστορία κατασκευής του Μνημείου, ολοκληρωμένη Μελέτη συνολικής αποκατάστασης του Μνημειακού συγκροτήματος, χωρίς να δαπανήσουμε ούτε ένα (1) ευρώ.

Όλες οι μελέτες συντάχθηκαν από τους υπηρεσιακούς της Διεύθυνσης Μεσαιωνικής Πόλης και Μνημείων δήμου Ρόδου, όπως η Υπηρεσία Νεοτερών Μνημείων και Τεχνικών Έργων Δωδεκανήσου του υπουργείου Πολιτισμού και το Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής.

Εξασφαλίσαμε χρηματοδότηση ύψους τριών εκατομμυρίων διακοσίων χιλιάδων ευρώ (3.200.000,00€) για τη δημοπράτηση και εκτέλεση του συνολικού έργου αποκατάστασης.

Δημοπρατήσαμε το έργο αποκατάστασης ύψους τριών εκατομμυρίων διακοσίων χιλιάδων ευρώ (3.200.000,00€).
Προχωρήσαμε σε εργασίες άρσης επικινδυνότητας (σαθρά) με αυτεπιστασία.

Και, εγγράψαμε πίστωση ποσού εβδομήντα τεσσάρων χιλιάδων τετρακοσίων ευρώ (74.400,00€) για την εκτέλεση έργου κατεπειγουσών σωστικών εργασιών άρσης επικινδυνότητας, το οποίο δημοπρατήσαμε και εκτελέσαμε!

Υπερήφανος γιατί είμαι μέλος της δημοτικής αρχής του Αντώνη Καμπουράκη. Η σημερινή δημοτική αρχή κατάφερε να ολοκληρώσει έναν από τους μεγάλους στόχους της, την παράταση των μισθώσεων των υγιών επιχειρήσεων των Ροδιτών όπως προβλέπει ο ν.4605/2019.

Υπερήφανος για τους υπηρεσιακούς που με τόσο κόπο σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα κατάφεραν τόσα πολλά που άλλες δημοτικές αρχές δεν μπόρεσαν τόσα χρόνια να ολοκληρώσουν.

Συγκεκριμένα νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω για τον ζήλο τους την κα. Μάγκενα Βαλεντίνα, Παπαδοπούλου Αναστασία, Βασιλική Μοσχοπούλου. Κάποιοι είναι χαμένοι ακόμα στις προτάσεις όταν εμείς έχουμε προχωρήσει στις πράξεις!».

Διαβάστε ακόμη

Συνεχίζει την περιοδεία του στα Δωδεκάνησα ο Νίκος Ανδρουλάκης – Αύριο μεταβαίνει στην Κάσο και την Τρίτη στην Κάρπαθο

Χειροπέδες σε 32χρονη που επρόκειτο να διακινήσει στη Ρόδο 18,5 κιλά χασίς - Συνελήφθη στο αεροδρόμιο Αθηνών

Υποψήφιος με τη «Φωνή Λογικής» της Αφροδίτης Λατινοπούλου ο Θέμης Καλαμάτας

Η Νίσυρος υποδέχθηκε κορυφαίους επιστήμονες και δικαστικούς λειτουργούς

Το Επιχειρησιακό Σχέδιο του δήμου Ρόδου για τη διαχείριση των αδέσποτων

Τέλος οι... γκρίζες διαδικασίες για τα διπλώματα: Έρχονται κάμερες στις εξετάσεις οδήγησης και άλλα μέτρα κατά της διαφθοράς

Διεθνείς αντιδράσεις κατά της Λιβύης για την ΑΟΖ – Στο πλευρό της Ελλάδας Ιταλία και Τυνησία

Αντ. Καμπουράκης: «Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε κύριε Γερονικόλα»