2ο βραβείο για το 4ο ΓΕΛ Ρόδου στον 17ο Εθνικό Διαγωνισμό eTwinning

2ο βραβείο για το 4ο ΓΕΛ Ρόδου στον 17ο Εθνικό Διαγωνισμό eTwinning

2ο βραβείο για το 4ο ΓΕΛ Ρόδου στον 17ο Εθνικό Διαγωνισμό eTwinning

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1100 ΦΟΡΕΣ

Tο 4ο Γενικό Λύκειο Ρόδου κατακτά το 2ο βραβείο στον 17ο Εθνικό Διαγωνισμό eTwinning με το γερμανόφωνο έργο “Halte dein Gehirn fit!”!

Το Σχολείο, σε ανακοίνωσή του περί της επιτυχίας και διάκρισής του στον διαγωνισμό, αναφέρει τα εξής:

«Το συγκεκριμένο έργο εκπονήθηκε κατά το σχολικό έτος 2021-22 από μαθητές του τμήματος Α3, οι οποίοι τώρα είναι τελειόφοιτοι, και με την καθοδήγηση της καθηγήτριας Γερμανικών κας Σεμερτζίδου Ελπίδας.

Οι συμμετέχουσες χώρες ήταν η Πολωνία, Ισπανία, Σλοβενία και Ελλάδα, ενώ η γλώσσα υλοποίησης του έργου ήταν τα Γερμανικά.

Οι μαθητές ανακάλυψαν πώς λειτουργεί ο εγκέφαλός μας, τι είναι αναγκαίο για την αποδοτική λειτουργία του, τι είναι βλαβερό και ωφέλιμο γι’ αυτόν και κατ΄ επέκταση, εντόπισαν νέες στρατηγικές μάθησης για βελτίωση της μελέτης τους. Έγιναν οι ίδιοι ερευνητές, εντοπίζοντας και διασταυρώνοντας πληροφορίες στο διαδίκτυο, αλλά και μέσα από βιωματικές εμπειρίες.

Οι δραστηριότητες επιλέχθηκαν μαζί με τις άλλες συναδέλφους.

Στο τέλος κάθε δραστηριότητας παρουσιάζονταν συγκεντρωτικά τα αποτελέσματα των ερευνών Οι μαθητές δοκίμασαν εφαρμογές, τρόπους που μπορούν να βελτιώσουν τη διαδικασία της μάθησης, αλλά αντάλλαξαν και απόψεις, εμπειρίες με τους υπόλοιπους εταίρους. Το τελικό μας έργο ήταν η δημιουργία μίας ιστοσελίδας, όπου παρουσιάζονταν όλες οι δραστηριότητες μας.

Η αξιολόγηση των έργων έγινε βάσει των γενικότερων κριτηρίων που έχουν καθοριστεί για την απόδοση Ετικέτας Ποιότητας από την ΚΥΥ της δράσης eTwinning.

Λαμβάνοντας υπόψη:
α) Την παιδαγωγική Καινοτομία, πώς δηλαδή οι πτυχές του έργου μπορούν να θεωρηθούν πιο καινοτόμες και δημιουργικές όσον αφορά στο περιεχόμενο και τους στόχους, την προσέγγιση, τις δραστηριότητες και τη μεθοδολογία.

β) Την ενσωμάτωση στη διδακτέα ύλη, πώς δηλαδή ενσωματώθηκε το έργο στην υπάρχουσα διδακτέα ύλη, καθώς και στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου.

γ) Τη συνεργασία μεταξύ των σχολείων-εταίρων, πώς δηλ. επικοινωνούν και συνεργάζονται οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές των σχολείων, καθ’ όλη τη διάρκεια του έργου

δ) Τη χρήση της τεχνολογίας, αξιοποιώντας δημιουργικά τα εργαλεία των ΤΠΕ.

ε) Τα αποτελέσματα, αντίκτυπο, δηλαδή ποια είναι τα αποτελέσματα του έργου, πώς παρουσιάζονται αυτά, και τι αντίκτυπο είχε το έργο στη σχολική και στην ευρύτερη κοινότητα.

Συγχαρητήρια στο σχολείο, στους μαθητές και στην εκπαιδευτικό για τη διάκρισή τους, με την ευχή να συνεχιστεί η ποιοτική δουλειά και η καινοτομία στην εκπαιδευτική διαδικασία!».

Διαβάστε ακόμη

Εξαιρετικές επιδόσεις στο 3ο ΓΕΛ Ρόδου «Καπνοβιομηχανία»

Σε τμήματα ΑΕΙ μπορούν να καταταγούν οι απόφοιτοι της ΑΣΤΕΡ

Συγχαρητήριο μήνυμα στον Σωτήρη-Βασίλη Παπαντωνίου για την επιτυχία του στις πανελλαδικές εξετάσεις

5ο «Μικρό Θερινό» των αποφοίτων του Διεθνούς Θερινού Πανεπιστημίου στην Κάλυμνο

Εκπαιδευτική πρωτοβουλία του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών στην Κάλυμνο

Μεγάλη επιτυχία των μαθητών του Βενετοκλείου στις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Χρυσό βραβείο Περιβάλλοντικής Συνείδησης στο ΕΠΑΛ της Κω

Συγχαρητήριο μήνυμα στην Άννα Αγγελή για την επιτυχία της στις Πανελλαδικές Εξετάσεις